2017-10-31 14:41:49
Набрав чинності відповідний наказ Міністерства інфраструктури
Відсьогодні набрав чинності наказ Міністерства інфраструктури від 20 жовтня № 357 «Про внесення змін до коефіцієнтів, що застосовуються до збірника тарифів на перевезення вантажів у межах України та пов’язані з ним послуги».
Його опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» від 31 жовтня 2017 року № 204. Цим наказом введена в дію індексація тарифів на 15 % – повідомляють в "Укрзалізниці".
За словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, цьогорічний розмір індексації тарифів на перевезення вантажів 15% – це компромісне рішення, що визріло в ході тривалого діалогу ПАТ «Укрзалізниця» та учасників ринку перевезень. Усі кошти від індексації тарифі компанія акумулюватиме на окремому інвестиційному рахунку та звітуватиме про їх використання. «Завдяки відкритості нам вдалося досягти консенсусу в переговорах з бізнесом щодо індексації тарифів. Кошти від індексації ми спрямуємо, зокрема на модернізацію, будівництво та придбання рухомого складу, а також інфраструктуру. Програма оновлення рухомого складу до 2021 року передбачає спрямувати на ці цілі 108 млрд грн. Це значні інвестиції, які довго не мала галузь та які допоможуть стабілізувати її роботу, нарощувати обсяги перевезень та зміцнювати економіку України», – зазначив Євген Кравцов.
Востаннє тарифи на вантажоперевезення змінювалися у квітні 2016 року. І з того часу ціни на продукцію, яку споживає галузь, значно зросли. Індекс цін виробників промислової продукції навіть з урахуванням індексації залишається вищим, ніж зростання вартості залізничних перевезень. У 2017-му в середньому за рік тарифи на вантажоперевезення зростуть лише на 2,5%. У стратегії розвитку компанії до 2021 року запланована індексація тарифів на рівні росту індексу цін виробників, і при цьому фактично лише 28 % потреб Укрзалізниці будуть покриватися за рахунок зміни тарифу.
Нагадаємо, що у 2017 році ПАТ «Укрзалізниця» демонструє прибуткову діяльність за міжнародними стандартами фінансової звітності та зростання капітальних інвестицій, яких за 9 місяців освоєно більше, ніж за весь минулий рік. Окрім того, товариство купує пасажирські вагони та самостійно будує вантажні, капітально ремонтує та модернізує приміські поїзди, збільшує обсяги ремонту локомотивів та співпрацює зі світовими виробниками для локалізації їх виробництва в Україні.