- Деталі
- Створено: Понеділок, 31 серпня 2020, 17:16
31 серпня 2020 року відбулось засідання Ради морського порту Херсон, яке мало змішану форму присутності: дистанційно онлайн та за місцем проведення для тих членів Ради, у яких відсутня технічна можливість для підключення.
Першим питанням порядку денного стало включення до складу Ради морського порту Херсон нових членів.
Нагадаємо, що 26.06.2020 року між міністерством інфраструктури України, державним підприємством «Адміністрація морських портів України», товариством з обмеженою відповідальністю «Рисоіл-Херсон» та товариством з обмеженою відповідальністю «Проєктною компанією Рисоіл-Херсон» відбулось підписання концесійного договору стосовно передачі в концесію майна державного підприємства «Херсонський морський торговельний порт» і майна державного підприємства «Адміністрація морських портів України».
«Для встановлення більш плідної і результативної співпраці щодо стратегічного розвитку морського порту Херсон, було прийнято одноголосне рішення про включення до складу Ради морського порту Херсон представників зі сторони Концесіонера. Раді привітати їх в нашому портовому співтоваристві та маємо надію, що завдяки реалізації заходів, які передбачені концесійним договором по розвитку нашого морського порту, Херсон покращить свої конкурентоспроможні та економічно привабливі позиції серед інших портів України», — так прокоментував початок наради начальник ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) — голова Ради морського порту Херсон В’ячеслав Харкавенко.
Серед інших, були розглянуті і такі питання наради, як:
— підведення підсумків роботи морського порту Херсон за І півріччя 2020 року;
– інформування щодо роботи онлайн кабінету члена Ради морського порту Херсон;
— обговорення проблемних питань та пропозицій щодо покращення діяльності морського порту Херсон. Одним з таких є питання щодо методики розрахунку тарифу АТ «Укрзалізниця» не по найкоротшому шляху слідування, а згідно плану формування поїздів (через ст. Миколаїв). З метою вирішення існуючої ситуації створено робочу групу, до складу якої увійшли і представники регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», що в свою чергу сприяє відкритому діалогу та плідній співпраці.
Особливу увагу приділили ознайомленню з Порядком складання, затвердження та контролю виконання планів розвитку морських портів України на коротко- (5 років), середньо- (10 років) та довгострокову (25 років) перспективу, на підставі якого заплановано роботи з актуалізації Плану розвитку морського порту Херсон. Зауважимо, що даний документ є одним з базових в частині стратегічного розвитку портів України.
В ході засідання була розглянута оновлена редакція проєкту Обов’язкових постанов по морському порту Херсон, яка була підтримана капітаном Херсонського морського порту.
Наприкінці зустрічі В’ячеслав Харкавенко звернувся до портової спільноти з наступними словами: «Наразі важливим залишаться питання виконання вимог безпеки мореплавства, дотримання норм екологічної безпеки та пам’ятати про колективну відповідальність у разі виникнення небезпечних ситуацій. Наша спільна оперативна взаємодія робить морський порт Херсон безпечним».