Проведення тендерів через систему ProZorro дозволяє суттєво заощаджувати державні кошти на дорожньому будівництві. Відтак лише за травень-червень 2020-го ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» Державного агентства інфраструктурних проектів України (ДП «Фінінпро») заощадило на тендерах ProZorro в середньому 13%. Про це повідомив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
«Безпека та якість доріг – наші ключові пріоритети в дорожньому будівництві. Його рекордне фінансування в цьому році дозволить відновити рекордну кількість кілометрів автошляхів. Тому ефективне використання держкоштів тут надважливе, і я радий, що наші підприємства, які беруть участь в закупівлях через систему ProZorro, демонструють чудові результати економії. Наприклад, тільки за останні 2 місяці ДП «Фінінпро» вдалося заощадити в середньому 13% державних коштів, уклавши 14 договорів на капітальний ремонт транспортних розв’язок на загальну суму 347,62 млн грн», – відзначив Владислав Криклій.
Найбільшу економію вдалося досягти в тендерах з капремонту транспортних розв’язок на дорогах державного значення М-07 «Київ – Ковель – Ягодин (на м.Люблін)», де економія склала 17%, Н-03 «Житомир – Чернівці» економія склала 18%.
На об’єктах поточного ремонту, зокрема облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості на дорогах державного значення М-21 «Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінниця)», де економія склала 31% та Н-03 «Житомир – Чернівці)», де економія склала 26%. Підтверджена економія склала орієнтовно 46 млн грн. Владислав Криклій нагадав, що цьогоріч на будівництво безпечної інфраструктури та запровадження нових стандартів з безпеки руху передбачено 3,1 млрд грн. З них 1,4 млрд кошти Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року для облаштування пішохідних переходів, транспортних розв’язок та інших об’єктів.
Завдання зниження аварійності на 30% – ключова ціль Міністерства інфраструктури, передбачене програмою діяльністю Уряду. Ми побудуємо та облаштуємо 25 розв’язок кільцевого типу, 20 різнорівневих пішохідних переходів, 500 пішохідних переходів у місцях з найбільшою концентрацією ДТП, автономне освітлення 500 пішохідних переходів. Також буде ліквідовано 16 місць концентрації ДТП, встановлено дорожні знаки з підсвіткою та сигнальними лампами, облаштовано нерегульовані пішохідні об’єкти світлофорами «на вимогу», – додав очільник Міністерства.