Міністерство інфраструктури України наполягає на максимальній локалізації для українських підприємств під час відбору пропозицій з оновлення рухомого складу Укрзалізниці.
Про це повідомив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій у ході своєї робочої поїздки до Дніпропетровської області, сьогодні, 12 червня.
“В умовах виходу з коронакризи локалізація виробництва є вкрай важливою, адже це робочі місця для людей і подальший економічний розвиток держави. Тому ми маємо відновлювати роботу українських промислових підприємств і заводів, забезпечувати максимальне використання їх потужностей та проведення модернізації. Підприємствам необхідна реорганізація та оптимізація, яка дозволить працювати ефективно”, – наголосив Міністр.
Владислав Криклій додав, що парк локомотивів Укрзалізниці наразі дуже застарілий. За підрахунками експертів, знос електровозів становить близько 95%, тепловозів – більше 98%. Відтак, Укрзалізниця вже оголосила про початок процесу відбору виробника електровозів і за його результатами очікує досягнути рівня локалізації виробництва до 50%. Також Укрзалізниця розглядає можливість придбання нових тепловозів та модернізації існуючих.
Разом з в.о. голови правління Укрзалізниці Іваном Юриком та головою Дніпропетровської облдержадміністрації Олександром Бондаренком очільник Міністерства ознайомився з виробничими потужностями Дніпровського електровозобудівного та тепловозоремонтного заводів, поспілкувався з його керівництвом та працівниками.
ДП “Дніпровський електровозобудівний завод” є базовим підприємством з виробництва магістральних та промислових електровозів постійного та змінного струму. На підприємстві виготовлялися магістральні електровози постійного струму ДЕ1 та магістральні електровози змінного струму ДС3. ПрАТ “Дніпропетровський тепловозоремонтний завод” спеціалізується на капітальному ремонті магістральних та маневрових тепловозів.