2018-02-28 08:20:56
Новий раунд змагань за законопроект про річковий транспорт.
Верховна Рада не прийняла в першому читанні законопроект "Про внутрішній водний транспорт" №2475а і альтернативний йому №2475а-3, відправивши їх на доопрацювання.
За таке рішення у вівторок проголосували 257 народних депутатів.
Нагадаємо, співавтор проекту №2475а Борис Козир заявляв, що ряд представників бізнесу, в тому числі транснаціональних компаній, підтримують прийняття саме його варіант законопоекту серед існуючих "конкурентів". Про підтримку цього законопроекту заявляли також в Мінініфраструктури.
"…на жаль, парламент продемонстрував відсутність єдності у бажанні почути наш спільний єдиний голос.
Крига не скресла. Дніпро замерз на невизначений термін. Шляхом брудних маніпуляцій, горлопанства, метою яких було єдине – захистити інтереси однієї компанії і начхати на інших платників податків і всю державу – схвалення цього закону знову зірване", – прокоментував голосування міністр інфраструктури Володимир Омелян на своїй сторінці в Facebook.
У свою чергу Андрій Вадатурський, співавтор альтернативного законопроекту №2475а-3, син гендиректора і співвласник тієї "однієї компанії", на яку, вочевидь, натякає міністр, очікувано був у своїх оцінках більш оптимістичним.
"Дякую колегам народним депутатам, які, розуміючи всю повноту корупційних ризиків і власну відповідальність, не допустили прийняття законопроекту №2475а «Про внутрішній водний транспорт».
Це не зрада, як дехто намагається зараз подати результати сьогоднішнього голосування. А адекватна реакція на спроби протягнути чергові схеми на фоні гарних, але пустих гасел." – зазначив нардеп у своєму дописі в соцмережі.
Нагадаємо, обидва проекти законів покликані врегулювати діяльність внутрішнього водного транспорту, використання річкових водних шляхів і їх берегових смуг для судноплавства, відносини, пов’язані з використанням річкових суден, суден змішаного плавання, малих, спортивних і розважальних суден під час їх плавання по внутрішнім річковим водними шляхами, визначає правовий режим об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту.