Сьогодні, 29 квітня, докери ТОВ «Бруклін-Київ» обробляють на причалах 46-47 Цукрового пірсу Хлібної гавані два балкери-зерновики одночасно.
На причалі № 46 приймає у трюми кукурудзу т/х EKATERINA (L=165,5 м, прапор Мальта). На судно занаряджено партію у 25650 тонн. Більш складною у технологічному плані виглядає обробка на сусідньому причалі №47 т/х ISABELLA MANX (L=199,9 м, прапор – Велика Британія).
За інформацією старшого стивідора Віталія Кугута, на судно занаряжено кілька партій вантажу: у трюми №№1,2,4 – пшениця з протеїном 12,5 %, у трюм №5 – пшениця з протеїном 11,5%, у трюм №3 – кукурудза. Сумарна маса суднової партії – 53990 тонн.
Старший стивідор звертає увагу на те, що т/х ISABELLA MANX – ще зовсім «свіже» судно, збудоване у 2019 році і це один з перших його рейсів. Оскільки балкер ходить під «дорогим» прапором, моряки підписують контракти з урахуванням усіх вимог ITF (Міжнародної профспілки моряків), а менеджмент судновласника платить людям гідну зарплату і виділяє кошти на своєчасне технічне обслуговування суднових механізмів.
Нове судно ISABELLA MANX приваблює погляд оригінальністю конструкції. Теплохід будувався з урахуванням вимог для роботи у північних широтах, про що свідчать обводи носової частини, винесені далеко за борт якірні клюзи і бак напівзакритого типу для запобігання заливанню палуби штормовими хвилями і обмерзанню палубних механізмів.