Міністерство інфраструктури України розпочало реформу морської галузі. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
За словами Міністра, ключовим у цьому процесі є реформа ДП "АМПУ".
"Незважаючи на неодноразові спроби Уряду та Міністерства інфраструктури України нормалізувати діяльність АМПУ, це державне підприємство залишається зразком неефективності, корупції та зловживань. Виникає багато запитань і з приводу керованості АМПУ. Крім того, такого спротиву з боку керівництва підприємства на будь-які пропозиції міністерства щодо впорядкування його роботи не було, мабуть, ніде. Всі наші рішення блокуються або ігноруються. Тому ми змінюємо керівництво АМПУ, що стане першим кроком у масштабній реформі морської галузі", – наголосив Володимир Омелян. Він заявив, що відповідні зміни були анонсовані ним ще на початку грудня 2016 року: "можливо, саме це спонукало керівництво, яке ми наразі змінюємо, виписати собі премії за грудень у розмірі від 700 тис гривень до 1,5 мільйонів гривень на особу. І це тільки офіційні премії. Можна тільки уявити масштаби зловживань на державному підприємстві", – підкреслив Міністр інфраструктури.
Міністр інфраструктури України наголосив, що зміна керівництва АМПУ – один з етапів реформуванння морської галузі: “Повноцінна реформа передбачає створення Морської адміністрації, яка візьме на себе всі завдання АМПУ. Також буде проведено суттєву оптимізацію структури та персоналу підприємства. Отже, питання номер один – зміна керівництва, реформа і паралельно з цим – корпоратизація, як цього вимагає українське законодавство”.
Міністерство інфраструктури України розпочало реформу морської галузі. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
За словами Міністра, ключовим у цьому процесі є реформа ДП "АМПУ".
"Незважаючи на неодноразові спроби Уряду та Міністерства інфраструктури України нормалізувати діяльність АМПУ, це державне підприємство залишається зразком неефективності, корупції та зловживань. Виникає багато запитань і з приводу керованості АМПУ. Крім того, такого спротиву з боку керівництва підприємства на будь-які пропозиції міністерства щодо впорядкування його роботи не було, мабуть, ніде. Всі наші рішення блокуються або ігноруються. Тому ми змінюємо керівництво АМПУ, що стане першим кроком у масштабній реформі морської галузі", – наголосив Володимир Омелян. Він заявив, що відповідні зміни були анонсовані ним ще на початку грудня 2016 року: "можливо, саме це спонукало керівництво, яке ми наразі змінюємо, виписати собі премії за грудень у розмірі від 700 тис гривень до 1,5 мільйонів гривень на особу. І це тільки офіційні премії. Можна тільки уявити масштаби зловживань на державному підприємстві", – підкреслив Міністр інфраструктури.