Про це повідомив Міністр Інфраструктури України Владислав Криклів у інтерв’ю НВ “Головний з асфальту, рейок і крил. Інтерв’ю з міністром інфраструктури про німців в УЗ, відставання від Молдови та продаж портів “
— Які активи Мінінфраструктури планує передати на приватизацію?
— Із найцікавішого — плануємо на продаж три маленькі порти: Білгород-Дністровський, Скадовськ та Усть-Дунайськ. Бо на концесію туди малоймовірно хтось зайде: вони дуже збиткові, їм уже не вистачає грошей на фонд заробітної плати.
А якщо говорити про передачу в концесію, то інвесторам цікаві проекти, які працюють. Зрозуміло, що вони не настільки ефективні, як могли б, але все-таки прибуткові. Але, в будь-якому разі, державі набагато вигідніше експлуатувати ці об’єкти разом із приватним сектором.
Ось порт Ольвія, наприклад, яскравий тому доказ. Торік вони отримали 5 млн грн прибутку, а концесіонер (катарська компанія QTerminals) готовий платити 82 млн грн фіксованого платежу. Тобто в 16 разів більше, ніж підприємство показало за минулий рік.
— Зараз узагалі гарний час, щоб залучати в порти приватних інвесторів: галузь зростає.
— Так, це правда. Торік ми 160 млн т вантажів перевалили. Це рекорд, тільки двічі вдавалося таке за час незалежності. Але, звісно, нам треба швидше рухатися і з приватним сектором. Бо він ефективніший.