Компанія планує побудувати і ввести в експлуатацію склад зернових на річковому терміналі в місті Дніпро в березні 2020 року.
Про це повідомила Юлія Заботіна, заступник директора “Аскет Шиппінг” з розвитку логістики на річці Дніпро.
Зараз “Аскет Шиппінг” на р.Дніпро працює на двох річкових терміналах: в м.Запоріжжя (з 2018 року) і в м.Дніпро (з 2019 року). У Запоріжжі компанія з травня 2019 року почала вести накопичення вантажів в критому складі (ємністю одноразового зберігання близько 2 тис.тонн), на території річкового терміналу.
Поява складу в Дніпрі розширить можливості компанії обслуговувати клієнтів Центральної України.
– Новий склад дасть нам можливість працювати не тільки за прямим варіантом, але і накопичувати партії зернових вантажів, і в перспективі – істотно збільшити швидкість відвантаження на судна. – повідомила Юлія Заботіна. – Ми модернізуємо нашу перевантажувальну техніку, яка працює на Дніпровському терміналі. З’явиться технічна можливість приймати вантажі з будь-яких самосвальних типів автомобілів, як з бічної так і з задньої вивантаженням, що спростить техпроцеси для наших клієнтів. Думаємо що до березня 2020 року, до початку весняної навігації, ми все це зробимо.
Номенклатура вантажів річковий логістики “Аскет Шиппінг” по Запорізькому терміналу: ячмінь, пшениця, соєвий і соняшниковий шроти. Вантажі по Дніпровському терміналу: пшениця і кукурудза, ячмінь, соя, шроти соєвий і соняшниковий.
Компанія бачить зростаючий клієнтський попит на послуги річковий логістики і веде активні переговори щодо відкриття ще одного терміналу на р.Днепро.
– Попит на річкову логістику, безумовно, є, і ми бачимо тут великі перспективи розвитку річкової логістики на найближчі 10 років. Зараз розглядаємо варіанти відкриття ще одного терміналу вище по Дніпру, – сказала Юлія Заботіна. – У центральних регіонах традиційно високий валовий збір кукурудзи. Схема перевезення по Дніпру дозволить значно спростити шлях доставки вантажу з Центральної України на морські судна, минаючи вузькі ланки залізничної логістики та розвантаживши автомобільні дороги. За ціновою політикою, річка – хороша альтернатива автомобільному і залізничному транспорту. Ми забезпечуємо чітке планування підходів барж до Panamax, уникаючи простоїв і тимчасових втрат у клієнтів і фрахтователів.