GPS- замок – це електронний пристрій, що забезпечить безпечне перевезення та збереження вантажу під час транспортування. З його допомогою можливо
- відстежити переміщення контейнеру у режимі онлайн
- контролювати температурний режим запірного пристрою
- своєчасно виявити будь які дію стосовно спроби несанкціоновано відкрити контейнер
В Україні компанія «Столес Лоджистік» одна з перших стала пропонувати своїм клієнтам можливість убезпечити вантажі таким чином. Ми поставили декілька питань менеджеру компанії Руслану Мотолько.
Як вперше прийшла ідея використовувати GPS-замки у роботі?
В нас була задача забезпечити збереження експортного вантажу одного з наших клієнтів. Ми почали шукати виробника,що він запропонував би технічне рішення, що відповідає нашій меті. Це не зайняло багато часу, ми швидко налагодили комунікацію з один із заводів Китаю, і вже сьогодні в нас є у наявності достатня кількість пристроїв, щоб забезпечити перевезення на потрібних напрямках.
Компанія «Stoles logistic» перша на українському ринку контейнерних перевезень, що ввела GPS-замки в повсякденне користування. Сьогодні ми маємо достатню кількість пристроїв, щоб забезпечити GPS– замками контейнери, що можуть опинитися у зоні ризику. За вимогою клієнту ми можемо забезпечити GPS-замками весь транспортний потік за заданому напрямку. Також ми використовуємо їх у профілактичних цілях: вибірково встановлюємо їх на частину контейнерів при залізничному та автотранспортуванні по території України.
Чому у реаліях України це дуже актуальна послуга?
Якщо ви запитаєте представників великих експедиторських компаній, зо працюють на українському ринку контейнерних перевезень, чи були в них випадки крадіжки вантажу в процесі перевезення, всі відповідатимуть «так». Нажаль, це ситуація у якій ми всі маємо працювати сьогодні. Існують дві зони ризику: перевезення контейнеру залізницею та так звані «обратки».
Під час залізничного перевезення платформи часто довго стоять на сортувальних станціях, там майстри вміють оперативно відкрити контейнер та спустошити його.
«Обратки» – це вантажівки з контейнерами відповідної контейнерної лінії, що звільнились після доставки імпортного вантажу та знаходяться недалеко від місця загрузки експорту. Використання «обраток» з одного боку зменшує кількість порожніх перебігів и робить перевезення дешевшим, а з іншого – доводиться співпрацювати зі сторонніми транспортними компаніями та приватними перевізниками. Це великий ризик підрядити ненадійних людей. Ми знаємо випадки, коли крадіям вдавалося зберегти контейнер лінійну пломбу цілою, та контейнер здавався у порт без видимих оком пошкоджень. Щоб зваження контейнеру не викликало підозри, шахраї довантажували землю чи сміття, що важить так саме як і викрадений вантаж.
Як реагують ті самі приватні перевізники на те що вантаж буде захищений, чи були випадки коли вони відмовлялися від замовлення, через те, що не матимуть можливості вкрасти?
По-різному. Деякі з цікавістю, інші з обережністю, але випадків відказу від рейсу через встановлення замків у нас ще не було.
Які переваги отримує замовник?
По-перше, це повний контроль за рухом контейнеру із фіксацією маршруту перевозки. По-друге, це, кращий захист від крадіжки вантажу в процесі транспортування. Замок має функцію екстреного оповіщення у випадку спроби відкрити контейнер будь якими засобами. Але якщо все ж таки це не зупинило крадіїв, і контейнер було відкрито, gps-замок дає додаткову доказову базу для гарантованого покарання.
[ngg src=”galleries” ids=”85″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]Матеріал розміщено на правах реклами.