Родичі загиблих внаслідок зіткнення на Дунаї катеру “Русалка” і судна “Вікінґ” вимагатимуть по 1 млн швейцарських франків компенсації

Угорські адвокати вимагатимуть виплати по одному мільйону швейцарських франків родичам загиблих у катастрофі на Дунаї біля мосту Марґіт у Будапешті 29 травня, під час якої зіткнулися велике круїзне судно “Вікінґ” та малий прогулянковий катер “Русалка”.

Як повідомляє УНН, про це заявив адвокат двох загиблих у катастрофі Крістіан Ґуяш.

За його словами, сторона захисту вимагатиме ці кошти від швейцарської компанії Viking Sigyn у суді над українським капітаном “Вікінґа”, 64-річним одеситом Юрієм Ц.

Рівень матеріальної відповідальності українця визначатиме його швейцарська фірма-роботодавець.

Адвокат додав, що сім’ї потерпілих можуть вимагати такого відшкодування матеріальних збитків незалежно від результатів кримінального провадження над капітаном круїзного судна “Вікінґ”.

Крістіан Ґуяш сказав, що вже звернувся по допомогу до своїх швейцарських колег-юристів із проханням зробити відповідні обрахунки щодо можливих розмірів компенсації, виходячи з чинного законодавства Швейцарії.

“Якщо не вдасться дійти згоди на досудовій стадії переговорів і доведеться іти в суд, будемо виходити з чинної швейцарської практики, згідно з якою захист може вимагати сплати одного мільйона швейцарських франків, або трьохсот мільйонів угорських форинтів у кожному окремому випадку. Якщо компанії доведеться платити за кожну жертву катастрофи, то її керівництво опиниться у великій халепі. І тільки від трудового договору Юрія Ц. залежить, скільки вони стягуватимуть із нього”, – зазначив угорський адвокат.

Нагадаємо, 29 травня на Дунаї у Будапешті зіткнулися велике круїзне судно “Вікінґ” та малий прогулянковий катер “Русалка”. Від сильного удару катер затонув приблизно за 7 секунд. Із 35 людей, переважно туристів із Південної Кореї, вижили тільки семеро. Тіло одного пасажира досі не знайшли.

28 листопада прокуратура Будапешта висунула офіційне звинувачення українському капітану, 64-річному одеситові Юрію Ц. Воно ґрунтується на тому, що, згідно з правилами руху річкових суден, команді круїзного судна “Вікінґ” потрібно було зв’язатися по радіо із “Русалкою”, оскільки більший пароплав рухався швидше і мав повідомити сусіда про намір здійснити обгін зліва.