В РФ нарешті озвучили причини аварії плавучого крана біля окупованого Криму

2017-01-28 13:08:52

На борту затонулого на 78-метровій глибині судна перебувало 8 моряків



Федеральна служба по нагляду у сфері транспорту РФ завершила розслідування причин і обставин катастрофи плавучого крана «АСПТР-1».
Нагадаємо, що трагедія сталася в Чорному морі біля узбережжя окупованого РФ Криму ще 12 жовтня 2016 року.
Як повідомляє seafarersjournal, у прес-службі Держморрічнагляду повідомили, «що 12 жовтня 2016 року в процесі буксирування самохідного плавучого крана« АСПТР-1 », з берегової аварійно-рятувальною групою і частиною екіпажу на борту морським буксиром" Меркурій ", в Чорному морі, екіпажем СПК« АСПТР- 1 »було виявлено надходження забортної води в суднові приміщення і була розпочата боротьба за живучість».
Вже о 2.00 плавкран остаточно втратив плавучість і затонув в 3,2 милях від узбережжя Ялти. Всього на борту затонулого на 78-метровій глибині судна перебувало 8 моряків. 5 членів екіпажу були врятовані, ще 3 людини – визнані зниклими безвісти.
В результаті слідства вдалося з’ясувати причини аварії, основними з яких названі такі:
– Надходження великих мас води у внутрішні приміщення СПК «АСПТР-1» і втрата його остійності.
– Незабезпечення судновласником безпеки СПК «АСПТР-1» і екіпажу.
– Невиконання судновласником вимог нормативних документів, що регламентують виконання документальних процедур після посадки СПК «АСПТР-1» на мілину;
– Буксирування СПК «АСПТР-1» з піднятою в робочому положенні стрілою, із затопленими відсіками і пошкодженнями, що не забезпечують (загрозливими) його живучість і безпеку екіпажу, що знаходиться на борту;
– Прийняття судновласником рішення на буксирування без проведення позачергового опосвідчення СПК «АСПТР-1» Російським Річковим Регістром з метою визначення умов збереження класу судна і для отримання дозволу на разовий перехід до місця ремонту, після отриманих ушкоджень, без усунення яких не забезпечувалася безпека плавання СПК « АСПТР-1 ».