- Деталі
- Створено: Четвер, 03 жовтня 2019, 16:07
Під час візиту до Одеси міністр інфраструктури України Владислав Криклій та депутати Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури ознайомилися з ходом реалізації інвестиційних проектів АМПУ та провідних стивідорних компаній Одеського морського порту. Також представники двох гілок влади провели конструктивне обговорення законодавчих ініціатив, які мають сприяти розвитку галузі, зокрема й викладених Європейською бізнес асоціацією у «Білій Книзі портової галузі».
Міністр та депутати ознайомились з роботою дочірнього підприємства німецької компанії HHLA«Контейнерний термінал Одеса», зернового терміналу ТОВ «Бруклін-Київ» та ходом будівництва АМПУ причалу 1-з.
Під час зустрічі було зазначено, що представники портового співтовариства покладають великі сподівання на продуктивну співпрацю з міністерством та новим складом Верховної Ради. Особливо зважаючи на те, що за останні роки не приймалися законопроекти спрямовані на розвиток портової галузі: «Про концесію», «Щодо сприяння розвитку морегосподарського комплексу», «Про внутрішні водні шляхи» та інші.
За словами керівника Адміністрації морських портів України Райвіса Вецкаганса, представники бізнесу підтримали ініціативу АМПУ по зниженню відрахувань дивідендів у державний бюджет, затвердження прогнозованої дивідендної політики. Також на зустрічі з міністром і народними депутатами обговорювались питання корпоратизації АМПУ та можливі рішення для диверсифікації інструментів використанняпричалів стивідорними компаніями, що сприятиме збільшенню інвестицій на підтримання цих інфраструктурних об’єктів.
Владислав Криклій відзначив, що Міністерство інфраструктури готове розглядати конкретні пропозиції для вдосконалення роботи портів та умов ведення бізнесу і націлене на досягнення реальних результатів. Він запевнив, що прийняття рішень не потребуватиме численних засідань різних робочих груп і залежатиме, в першу чергу, від детального аналізу очікуваного для держави та бізнесу результату.
Зі свого боку голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури Юрій Кісєль зауважив, що чинний склад Верховної Ради своїми діями вже неодноразово продемонстрував можливість результативного голосування за важливі для держави законопроекти і рішення щодо розвитку морської галузі також не стануть виключенням з цього правила.