2013-04-16 11:30:21
17 апреля с 9:00 до 13:00 Профсоюзная организация работников морского транспорта Ильичевского морского торгового порта (ПОРМТ ИМТП) планирует провести пикет Администрации Президента Украины.
В акции планирует принять участие около 200 человек из которых около 80 человек, докеры ИМТП, которые планируют приехать из Ильичевска.
Обращение к Президенту Украины
Профспілки ДП “Іллічівський морський торговельний порт” та учасники мітингу протесту звертаються до Вас по допомогу від імені шеститисячного трудового колективу підприємства.
З 15 червня 2011 року начальником Іллічівського порту було призначено Григорашенко О.Г. З цього часу порт почав втрачати прибутки, з порту пішли клієнти, які працювали з портом понад 20 років.
Якщо за 9 місяців 2010 року порт отримав чистого прибутку понад 171 мільйон гривень, то за весь 2011 рік — 154 мільйони гривень, а за 2012 рік тільки 100 мільйонів гривень. При цьому чисельність працюючих на підприємстві скоротилась за цей період на понад 1000 осіб.
Перевантажувальні термінали, які приносили багатомільйонні прибутки порту сьогодні працюють у збиток.
Роботу Спеціалізованого комплексу з перевантаження наливних вантажів (СКПНВ) фактично зруйновано, роботу на причалі передано приватній структурі, порт втратив прибутки, а залишив собі витрати на користь приватної структури (копії договорів додаються).
З 23 по 28 січня 2013 року до виборних органів профспілок ДП “ІМТП” адміністрацією порту направлено понад 140 Подань на звільнення з порту працівників 2 терміналу порту. Ці люди є заручниками ситуації, коли адміністрація порту не виконала своїх зобов’язань щодо залучення вантажопотоків, не провела реконструкцію причалів порту № 7 та № 8, своєю бездіяльністю фактично зруйнувала причал порту № 9.
Адміністрація порту порушує не тільки колективний договір порту та чинне законодавство України, а і програми збереження та створення робочих місць, які проголошені Президентом України та Урядом України.
Чи про таке реформування портів йдеться у законі України “Про морські порти”? Чи за рахунок масового скорочення робочих місць Україна прагне реформувати свої порти?
Перший термінал порту завжди мав чистий прибуток на рівні 30 мільйонів гривень за рік — за 2012 рік він має збитки більше ніж 30 мільйонів гривень.
СКПНВ мав щомісяця прибуток більше ніж 1,2 мільйони гривень — з 01.08.2012 року його роботу зруйновано, Спеціалізований комплекс з перевантаження руди мав рентабельність більш ніж 30% – договір з ООО “Ферум Плюс” розірвано 24.12.2012р. у судовому порядку за ініціативою адміністрації порту. Застосування двох причальних контейнерних перевантажувачив на перевантаженні вугілля привело до їх руйнування. Хто буде відповідати за це? Хто відповідатиме за простій потужного терміналу порту та мільйонні збитки підприємства?
Вантажовласників та експедиторів женуть із порту. За 9 місяців роботи у 2012 році порт недоотримав 193 мільйони гривень чистого доходу та 20 мільйонів гривень чистого прибутку у порівнянні із відповідним періодом 2011 року, скоротилися надходження до бюджету країни (копія фінансового звіту додається).
Програму розвитку порту, яку затвердило міністерство готували таємно, без обговорення на Технічній Раді порту, без урахування можливостей інфраструктури регіону і т. інше. Інвесторів в порт не пускають, про це свідчить лист компанії Каргіл № 4840 від 13.09.2012р. на ім’я Радника Президента України — Керівника Головного управління з питань міжнародних відносин АП України Гончарука А.І. (Копія додається.) Кому потрібно зробити порт банкрутом а його працівників жебраками? Ті результати роботи, які очікує існуюча адміністрація у 2013 році свідчить тільки про це. (Довідка додається.)
Начальник порту своїми діями завдає матеріальної шкоди порту, обманює Керівництво Держави, веде до знищення державного підприємства та його трудового колективу. Звернення профспілок з цього приводу до Мінінфраструктури залишаються без уваги та закінчуються відписками чиновників! (Копія листа відповіді додається.)
Шановний Вікторе Федоровичу!
Просимо Вас надати доручення щодо звільнення Григорашенко О.Г. з посади начальника ДП “Іллічівський морський торговельний порт”, не допустити розвали порту та зубожіння його трудового колективу.
Напомним, в своем интервью МБНУ, Сергей Брызгалов сообщил:
"Сегодняшняя реформа, на примере Ильичевского порта, задумана таким
образом, что уже сегодня порт пытаются обанкротить: ушли грузопотоки,
реальных инвесторов нет, компания "Портинвест Лоджистик" выдавила с
рынка экспедиторских услуг всех конкурентов и сама экспедирует.
Как следствие, из-за позиции отдельной компании и руководства Ильичевского порта, предприятие осталось без грузопотоков.
Мы будем добиваться у руководства страны отставки руководства Ильичевского порта и будем биться за наш порт до последнего."