Українському морському коридору – два роки

16 серпня 2023 року Україна запровадила тимчасовий морський коридор у Чорному морі після одностороннього виходу російської федерації із Зернової ініціативи. Контейнеровоз JOSEPH SCHULTE (прапор Гонконгу), керуючись актуальним прибережним попередженням 124/23, залишив порт Одеси із 30 тис. тонн вантажу і прослідував до протоки Босфор. Спеціальний морський коридор, високо оцінений Асамблеєю Міжнародної морської організації, в умовах відсутності конкретних міжнародних гарантій робить можливою торгівлю морем без товарних обмежень. При цьому Україна самостійно забезпечує безпеку судноплавства в північно-західній частині Чорного моря після зриву домовленостей росією. Завдяки Військово-Морським Силам та іншим причетним структурам, морські порти Великої Одеси і Дунайського регіону забезпечують економічну стійкість держави та глобальну продовольчу безпеку. За перші 8 місяців роботи коридору Україна досягла довоєнних показників експорту сільськогосподарської продукції. За цим результатом стоїть праця портовиків, операторів служби руху суден, лоцманів, інспекторів контролю, прикордонників і митників. Спеціальний морський коридор не зупиняється попри російські терористичні атаки, від яких страждає прибережна інфраструктура, іноземні судна, гинуть та отримують поранення моряки і портові працівники. Висловлюємо співчуття родинам усіх, хто загинув за національний інтерес на морі. Попри все, Україна продовжує встановлювати власні політико-економічні умови в Чорноморсько-Азовському регіоні. Подальше посилення безпеки й охорони морського коридору буде лишатися серед пріоритетів діяльності Адміністрації судноплавства та підвідомчих установ та підприємств. Відтак у пріоритеті роботи – безумовне виконання і дотримання положень резолюції Міжнародної морської організації А.1183 «Вплив російського збройного вторгнення в Україну на міжнародне судноплавство». повідомляє Морська Адміністрація

Залишити коментар