Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба презентував нову цифрову платформу МЗС України NAZOVNI, завдяки якій українські компанії отримають зручний доступ до нових можливостей на іноземних ринках.
Дмитро Кулеба презентував нову платформу у присутності Президента України Володимира Зеленського під час Конференції українських послів-2021 “Стратегія сильної держави” у державній резиденції “Синьогора”.
“Цифрова платформа NAZOVNI створить нові економічні можливості для українського бізнесу в світі, допоможе збільшити експорт та залучити нові іноземні інвестиції та технології в Україну. Це новий рівень взаємодії держави та бізнесу. Українські компанії зможуть всього у декілька кліків отримати послуги МЗС та 131 дипломатичної установи України для просування товарів і послуг за кордоном”, – розповів Міністр.
Глава МЗС України нагадав, що підтримка експорту та залучення інвестицій входять до шести головних пріоритетів Стратегії зовнішньополітичної діяльності України.
На платформі NAZOVNI український бізнес зможе отримати зручний доступ до нових можливостей на іноземних ринках. Все що потрібно – зареєструватися на платформі та створити заявку. Дипломати перевірять її та одразу включаться в активну роботу. МЗС України допоможе:
- знайти актуальні напрями для кожного окремого ринку
- проаналізувати ринок і знайти точки взаємовигідної співпраці
- ознайомитися з економічним паспортом країни
- знайти і перевірити ділових партнерів
- отримати підтримку проектної діяльності
- отримати консультацію щодо роботи за кордоном
- взяти участь у виставках і бізнес-місіях за кордон
Завдяки новій системі, МЗС системно розвиватиме відносини з українськими експортерами та іноземними інвесторами, зберігатиме контакти та інформацію під час ротації дипломатів, оперативно надаватиме аналітичну та статистичну інформацію про компанії та отримуватиме від них зворотній зв’язок.
“Ми цифровізуємо цілу політику МЗС і будемо бачити конкретний внесок окремого посольства у розвиток торгівлі та інвестицій. Це буде мотивувати українську дипломатію працювати ще наполегливіше. Система NAZOVNI дозволить створити новий клас українського експортера», — додав міністр.
В основі NAZOVNI працюватиме потужний аналітичний центр, який зможе в автоматизованому режимі перевіряти якість товарів та наданих послуг згідно укладених договорів, рейтингів та відгуків, підбирати найкращі пропозиції для імпортерів та обробляти запити експортерів, систематизувати дані для дешбордів керівної ланки.
«Відтепер NAZOVNI — це сервіс глобалізації українського бізнесу та головний інструмент просування експорту за кордон за сприяння українських посольств», — заявив Дмитро Кулеба.
Міністр нагадав, що минулого року Президент Володимир Зеленський поставив українській дипломатії завдання максимально сприяти бізнесу в виході на зовнішні ринки.
«За цей рік дипломати допомогли понад 200-м українським компаніям розпочати експорт чи роботу за кордоном. 81 група українських товарів з‘явилася в 21 країні світу. Сьогодні ми виводимо підтримку експортерів на новий рівень із новим цифровим продуктом NAZOVNI», – зазначив Дмитро Кулеба.
Нова цифрова платформа МЗС NAZOVNI вже доступна за посиланням http://nazovni.online/ та працює у тестовому режимі. Портал буде вдосконалюватися на основі відгуків користувачів.