4 листопада Міністр інфраструктури та гості підприємства ознайомилися з виробничими потужностями держстивідора та обговорили основні напрямки розвитку підприємства.
Про це повідомила прес-служба підриємства.
Огляд акваторії порту на буксирі «Володимир Іванов» дозволив побачити усі причали та особливості вантажних операцій.
«Без системного підходу до розвитку інфраструктури неможливі якісні державні сервіси. Порти мають розвиватися, а держава — створювати для цього необхідні умови. Особливе значення тут має «Южний», як найбільший державний стивідор. Саме на його прикладі ми хочемо показати, що держава хоче і може бути ефективним менеджером» – сказав Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.
Держстивідор «Южний» – стратегічно важливий та найглибоководніший порт у чорноморському регіоні. Перспективи підприємства та його конкурентоздатність залежать від багатьох факторів, один з яких – пропускна спроможність Укрзалізниці. Саме сьогодні, до Дня залізничників закінчено влаштування та електрифікацію другої головної колії на дільниці Чорноморська — Берегова. Це дозволить збільшити вантажообіг ДП «МТП «Южний».
«Морські порти – ключові елементи економіки держави. Колектив держстивідора докладає максимум зусиль для виконання завдання керівництва України та Міністерства інфраструктури – зробити порт «Южний» взірцевим потужним портом країни. Ми ефективно організовуємо роботу, реалізуємо проєкти перспективного розвитку підприємства. Це дозволить нам збільшити пропускну спроможність до 20 млн тонн на рік, та, як результат, залучити нові вантажопотоки», – сказав Александр Олейник, керівник ДП «МТП «Южний».
Результати роботи підприємства свідчать про ефективний менеджмент та високий професіоналізм портовиків. Нагадаємо, колектив держстивідора виконав виробничий план жовтня на 117%, обробивши 1,713 млн тонн вантажу. Це найкращий результат з початку року.