АМПУ поновила експлуатаційне днопоглиблення в акваторії морського порту Білгород-Дністровський

Проведення робіт дозволить поновити глибини та прохідну осадку на лиманській частині підхідного каналу порту, який є сполучною ланкою та яким здійснюється судноплавство Дністровським лиманом (від залізничного мосту в смт Затока до внутрішньої акваторії Білгород-дністровського морського порту).

Наразі, керівництвом державного стивідора ДП «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» здійснюється активна робота по відновленню суднозаходів в порт.

– Після довгої відсутності суднозаходів і тривалих переговорів із вантажовласниками з їх повернення, порт чекає на відновлення глибин. Я висловлюю вдячність керівництву Міністерства інфраструктури України, Адміністрації морських портів України за швидке рішення головної проблеми порту. Враховуючи те, що Фонд держмайна розраховує до кінця 2021 року провести приватизацію Білгород-Дністровського порту, майно якого вже передано на його баланс, вважаємо, що завдяки відновленню підхідних каналів, Білгород-Дністровський порт стане найбільш привабливим для залучення інвестицій, -прокоментувала в.о. директора ДП «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» Оксана Кіктенко.

Як зауважив керівник ДП «АМПУ» Олександр Голодницький, до кінця поточного року планується виконати експлуатаційне днопоглиблення на першочергових (обмілілих) ділянках каналу в обсязі близько 400 тис м3 з урахуванням вже виконаного в І кварталі обсягу та особливих умов діючого дозволу на виконання робіт на землях водного фонду.

Завдяки наявності у підприємства власного спеціалізованого флоту, Білгород-Дністровський порт отримав можливість подальшого розвитку з мінімальними витратами.

– Експлуатаційне днопоглиблення на каналі виконується власними силами за допомогою стаціонарного землесосного снаряду «Дніпровський-5» з плавучим пульпопроводом та завідником якорів «МЗ-1» філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ». «Дніпровський-5» буде «закріплений» за Дністровсько-Лиманським підхідним каналом, регулярне виконання експлуатаційного днопоглиблення на якому дозволить поступово відновити та у подальшому постійно підтримувати оголошені глибини», – додав Олександр Голодницький.

Нагадаємо, потужності порту дозволяють обробляти понад мільйон тонн вантажу. В 2019 році було оброблено 117 тис. тонн, в 2020 р – 77 тис. тонн, в цьому році – лише 2,35 тис. тонн.