«Метінвест» змінив логістичну схему доставки прокату чорних металів до порту Ізмаїл

Починаючі з квітня цього року, цей вантаж доставляється до Ізмаїлу за новою логістичною схемою.

Значний обсяг експорту прокату чорних металів, призначений для транспортування до отримувачів – країн Дунайського басейну – перевантажується у Ізмаїльському морському порту (портовий оператор – ДП «Ізмаїльській морській торгівельний порт»).

“Прокат чорного металу й раніше був традиційною позицією у номенклатурі вантажів нашого порту. Але, починаючі з квітня цього року, цей вантаж доставляється до Ізмаїлу за новою логістичною схемою. Якщо раніше його танспортували залізницею, то зараз партії штріпсів навантажуються у Запоріжжі на баржі «Укрречфлоту» великого тоннажу (більш 5 тисяч тонн), потім по Дніпру дістаються Чорного моря і потім по Дунаю транспортуються до Ізмаїльського порту та вивантажуються на склад. Зі складу штріпси навантажуються на річкові баржі меншого розміру, які доставляють вантаж до портів Сербії та Болгарії.” – йдеться у повідомленні ДП «Ізмаїльській морській торгівельний порт».

Опрацьовуючи нову логістичну схему, фахівці компанії-вантажовласника «Метінвест» розглядали кілька варіантів, та порівнювали якість та вартість послуг трьох українських морських портів на Дунаї. На цей час частка цього вантажопотоку обробляється у морському порту Рені (загальний обсяг з квітня поточного року склав 16, 986 тис тонн) але його найвагоміші обсяги (71 тис. тонн) транспортуються до Ізмаїльського морського порту. Напевно, що якість та швидкість виконання вантажних робіт та тарифна політика підприємства зіграли переважну роль у цьому.

Є сподівання, що обсяги вантажопереробки цього виду вантажу у Ізмаїльському морському порту будуть збільшуватись і надалі.