Як стало відомо ПРМТУ, українські крюїнгові агентства в даний час займаються пошуком моряків, які повинні будуть змінити чинний екіпаж вже в липні. З огляду на наявні проблеми на судні ORIENTAL DRAGON і виключно тривалий процес розгляду справи в суді, Профспілка настійно рекомендує українським морякам не працевлаштувався на дане судно.
З квітня минулого року судно кинуто його власником і знаходиться на якірній стоянці в порту Пінанг, Малайзія. На той момент на його борту знаходилося 202 моряка, з них 8 членів екіпажу – громадяни України. Заробітна плата членам екіпажу не виплачувалася з квітня 2020 року.
В даний час репатрійовані троє громадян України, але п’ятеро українців, включаючи капітана, все ще залишаються на судні.
16 квітня 2021 року почалися судові слухання справи за позовом членів екіпажу судна ORIENTAL DRAGON. З огляду на повний локдаун в Малайзії і значні обсяги доказової бази обох сторін, на вирішення справи знадобиться тривалий час.
У травні цього року страхова компанія Thomas Miller відновила виплату заробітної плати в рахунок майбутнього продажу судна з аукціону. Виплата ж наявної заборгованості буде здійснена після відповідного рішення суду.
Крім того, страхова компанія прийняла рішення про заміну ключового персоналу судна ORIENTAL DRAGON, серед яких четверо громадян України. Капітан за власним бажанням залишиться на борту до завершення судового розгляду справи.