(Документ) З поверненням М’ясковського “буксирна війна” в Одеському порту почалась з новою силою

Станом на 14.06.2021 на ринку буксирних послуг в акваторії Одеського порту склалася ситуація, при якій приватні компанії шляхом демпінгу знизили тарифі на швартові послуги до рівня, при якому собівартість роботи приватних буксирів є завідомо збитковою, та такою при якій надавати буксирні послуги не є раціонально.

Про це повідомила прес-служба ДП “Одеський порт”.

Дане зниження приватними буксирними компаніями відбулося у відповідь на вчинені заходи Державним підприємством «Одеський порт» стосовно приведення тарифів до реальних ринкових цін.

В свою чергу, приватні буксирні компанії працюють у збиток лише з однією умовою – не допустити переорієнтування компаній, що здійснюють агентську діяльність, на задіяння в швартових операціях державних буксирів ДП «Одеський порт».

Приватні буксирні компанії пролобіювали повернення колишнього в.о. директора, основною метою якого є необгрунтоване підвищення тарифів на буксирні послуги, щоб агентські компанії назавжди переорієнтувалися виключно на приватні буксири.

У зв’язку з цим, повідомляємо, що єдиним вірним рішенням, яке призведе до стабільної роботи державного Портового флоту в умовах чесної конкуренції є продовження вибраного курсу ДП «Одеський порт» стосовно надання буксирних послух за встановленими на минулому тижні ринковими тарифами, в іншому випадку скорочення професійного штату Портового флоту і зупинки прибуткової діяльності підрозділу в цілому – неминуче.

Колектив підприємства прикладе максимальних зусиль стосовно недопущення повторення ситуації, яка мала місце у квітні 2020 року, коли за рішенням в.о. директора Мясковського О.М. було відмінено понижуючий коефіцієнт (знижку) при наданні буксирних послуг судна-контейнеровозам, результатом чого стало відсутність виконаних самостійних робіт по обробці такого типу суден, тоді як в 2019 році – таких робіт відбулося 34 за рік.