Адміністрація морських портів України розпочала днопоглиблення в акваторіях БДЛК та ХМК

6 червня, одразу після завершення нерестового періоду у Дніпровському лимані, технічний флот ДП «АМПУ» розпочав експлуатаційне днопоглиблення в акваторіях БДЛК та ХМК.

Філія «Днопоглиблювальний флот» приступила до виконання експлуатаційного днопоглиблення об’єктів спеціалізованого морського порту Ольвія.

Днопоглиблення виконує земкараван «DUNAY» (у складі багаточерпакового земснаряду «DUNAY» з промірною партією та катером «RIB-500»), шаланди «IZMAILSKAYA», «KUYALNITSKAYA», мотозавозня «MZ-9».

Як зазначив керівник підприємства Олександр Голодницький: «Експлуатаційне днопоглиблення виконується господарським способом, що стало черговим прикладом реалізації ДП «АМПУ» одної з основних цілей свого створення, передбаченої Законом «Про морські порти України» – забезпечення контролю та підтримання оголошених глибин, а також рівних і конкурентних умов ведення господарської діяльності. Всього заплановано вилучити близько 400 тис м.куб. ґрунту, завдяки чому спеціалізований морський порт Ольвія отримує можливість подальшого розвитку з мінімальними витратами».

Також 6 червня філією «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» розпочато експлуатаційне днопоглиблення на 1-му коліні Херсонського морського каналу з метою підтримки його паспортних глибин.

На цій ділянці роботи виконують власні днопоглиблювальні судна філії: багаточерпаковий земкараван «Рион» (у складі грунтовідвізної шаланди «Кримська-9» та морського завізного буксиру «МЗ-318») та самовідвізний землесос «Інгульський».

Повідомляє АМПУ