Перед початком нинішнього купального сезону мерія Одеси звернулась до ОФ ДП «АМПУ» з проханням провести повторне обстеження морського дна на місці аварії т/х DELFI на предмет виявлення предметів, які можуть згубно впливати на екологію і становити небезпеку для любителів дайвінгу і взагалі для відпочивальників.

– Група водолазної служби Одеського морського порту у складі 5 спеціалістів зі спорядженням вирушила у район пляжу Дельфін на моторному човні «ОКТОПУС», – розповідає начальник служби Ігор Любимов. – По прибутті на місце, виставили відповідним чином судно «СІ АНТ», оснащене бортовим підйомним механізмом, і підняли усі предмети, які знаходились у заданому районі морської акваторії. Зокрема, були виявлені та підняті з води фрагмент борту, металева решітка, котушка з залишками кабелю, фрагменти трубопроводів, різні дрібні металеві предмети. Роботи виконані оперативно і на даний момент акваторія у місці, де знаходився танкер DELFI, приведена в належний стан і є цілком безпечною для відпочивальників і з точки зору екології моря.

Нагадаємо, танкер DELFI з листопада 2019 року перебував у напівзатопленому стані біля узбережжя Одеси, в районі міського пляжу «Дельфін». Оскільки судно становило загрозу для екології одеського узбережжя і небезпеку для здоров’я і життя людей, ДП «АМПУ» разом з приватними компаніями у серпні-вересні 2020 р. організувало операцію з його підйому і видалення з пляжної зони.

Довідково

«СІ АНТ» – унікальне судно-нафтосміттєзбирач (НМС), побудоване на Херсонському суднобудівному заводі для ДП «АМПУ» у 2016 році. Виконує функції санітара акваторії порту (збір лляльних і фекальних вод, різних типів сміття), а також буксира-кантувальника, постачальника і пожежника. НМС не має аналогів серед суден даного типу, що працюють в морських портах України. Технічні характеристики: довжина – 22 м, ширина – 8,6 м, водотоннажність – 265 т, висота борту – 2,7 м, швидкість – 8,5 вузлів, тягове зусилля на гаку – 8 т.