На суднобудівному заводі «Океан» розпочато роботи з ремонту сухого доку

На Суднобудівному заводі «Океан» розпочаті роботи зі створення нового затвору сухого доку.

Як раніше повідомляли “Морські бізнес-новини України”, Суднобудівний завод “Океан” було обрано для реалізації корветної програми спільно з Державним оборонним концерном Турецької Республіки.

Відповідний меморандум про спільну діяльність з реалізації проекту будівництва серії кораблів класу корвет для Військово-Морських Сил України на виконання Рамкової військової угоди, підписаної в жовтні 2020 року під час зустрічі президентів України та Турецької республіки в Анкарі, а також контракту на будівництво корветів, пбуло ідписано сторонами 14 грудня поточного року в Києві.

Новий затвор складається з восьми секцій вагою близько 100 тонн кожна. Загалом більше 800 тонн сталі піде на створення конструкції затвору, яка забезпечить надійне перекриття камери и можливість штатного використання сухого доку.

Сухий док «Океану» – один з найбільших в Євпропі і наразі єдиний з доступних в Україні. Він має довжину 355, ширину 60, глибину 17,1 метри. Переддоковий майданчик має площу 35 тис. кв.м. Сухий док обладнаний двома козловими кранами вантажопідйомністю 320 тонн кожен та чотирма монтажними кранами по 80 тонн вантажопідйомності.

Відновлення працездатності сухого доку дає можливість Суднобудівному заводу «Океан» повернутися на ринок великовантажного суднобудування, а також виконувати судноремонт теплоходів довжиною до 300 м.

Завершення роботи по відновленню затвору сухого доку планується у четвертому кварталі 2021 року.

Про це повідомила прес-служба Суднобудівного заводу «Океан».

Нагадаємо, затоплення сухого доку відбулось у 2020 році. 

“Океан” відновлює працезданість сухого доку