Фахівці Херсонської верфі Smart Maritime Group (SMG, Херсон) успішно продовжують проект з модернізації серії суховантажів, що належать EemsWerken B.V. (Нідерланди).
На сьогоднішній день на стапелях підприємства знаходяться відразу 4 судна нідерландської компанії – зайшли на верф у січні суховантажі EEMS Servant і EEMS Solar, а в березні приєдналися EEMS Spirit і EEMS Stream.
Роботи з модернізації EEMS Servant і EEMS Solar в даний час знаходяться в завершальній стадії. У понеділок, 22 березня, EEMS Solar був переміщений в док-камеру для спуску на воду, за ним піде EEMS Servant. Після виконання добудовних робіт і випробувань судна будуть передані замовнику.
Тим часом на судні EEMS Spirit вже здійснено розрізання корпусу і встановлена днищева секція. Також почалися роботи і на EEMS Stream.
Нагадаємо, що в ході модернізації кожне судно подовжується за рахунок вставки на 12 метрів і стає двотрюмним. При цьому, сумарний обсяг трюмів збільшується більш ніж на 700 куб. м. Також фахівці верфі проводять забарвлення баластних цистерн, зовнішньої обшивки і вантажних трюмів, прокладають нові системи трубопроводів і встановлюють нові кришки люкових закриттів. Крім того, в кормовій частині судна встановлюється самоскидна шлюпка. Для поліпшення кожного судна використовується близько 190 тонн високоякісного металу.
В результаті модернізації максимальний дедвейт судна збільшується на 20%.
Як повідомлялося, в кінці 2020 року SMG уклала контракт на модернізацію 6 суден нідерландської компанії EemsWerken B.V. Контракт планується повністю виконати в липні ц.р. Його вартість склала близько 100 млн грн.
Костери 2010 років споруди призначені для каботажних перевезень генеральних вантажів. Суду побудовані за типовим проектом: максимальна довжина – 87.27 м, ширина – 11.42 м, дедвейт – 2620 тонн.
Smart Maritime Group – об’єднує суднобудівні активи промислово-інвестиційної групи Smart Holding: Миколаївську і Херсонську верфі. У 2020 році компанія виробила модернізацію і ремонт 55 суден і побудувала 2 корпусу танкера-хімовоза.