«Слабаки даремно лякали ринок: пілотний тендер з закупівлі послуг радника з підготовки проєкту концесії поромної переправи відбувся, змагатися налаштовані 5 брендових консалтингових компаній», – Олександр Голодницький

— Всього подано п’ять тендерних пропозицій. Учасниками стали наступні консалтингові компанії: ТОВ «ЕРНСТ ЕНД ЯНГ», Port of Antwerp International, ТОВ «КЄПІТАЛ ТАЙМС ІНВЕСТМЕНТ АДВАЙЗОР», ТОВ «КПМГ Такс енд Едвайзорі», ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС», – відзначив керівник ДП «АМПУ» Олександр ГОЛОДНИЦЬКИЙ.— Це — перемога команди професіоналів ДП «АМПУ», які були і є налаштованими на якісний тендер та максимально яскраву змагальність фахових учасників. Таке коло та саме таких учасників свідчить не тільки про значний інтерес ринку до цього тендеру (це — зрозуміло), але й про довіру щирій налаштованості команди АМПУ провести прозорі торги та залучити для виконання такої складної, але творчої роботи найкращу консалтингову компанію. Ми вдячні учасникам за довіру.

Наразі, протягом 20 (двадцяти) робочих днів тендерний комітет підприємства, відповідно до Закону «Про публічні закупівлі», розглядатиме подані пропозиції, після чого буде прийняте відповідне рішення про допуск до аукціону.

Закупівля послуг радника шляхом застосування процедури відкритих торгів,  відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням обов’язкових вимог Порядку залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії (Постанова КМУ від 09.10.2020 № 950), проводиться в Україні вперше і в цьому сенсі стала «Пілотним проектом».

Під час повторного оголошення цієї закупівлі, певним викликом для ДП «АМПУ» стала необхідність узгодження у тендерній документації вимог базового Закону України «Про публічні закупівлі» та спеціалізованого із залучення саме радників концесійних проектів Порядку КМУ — 950. Ці акти законодавства взаємодіють між собою непросто. При цьому, жодним навіть із потенційних учасників  умови тендерної документації не оскаржувалися в АМКУ, як це передбачено у разі незгоди учасників з вимогами замовника. – прокоментував керівник ДП «АМПУ» Олександр ГОЛОДНИЦЬКИЙ.— Ми свідомо йшли на загострення певних спірних норм двох актів законодавства, отримали велику кількість запитань та вимог на майданчику «Прозорро», провели глибокий аналіз, мозкові «штурми», внесли в тендерну документацію та основні умови зміни, і — отримали позитивний результат: професійних учасників, чиє коло навіть збільшилось, і є всі передумови для результативного тендеру. А значить, концесії — бути!

Довідка:
20 серпня 2020 року Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» на виконання наказу Мінінфраструктури було оголошено тендер на закупівлю послуг консультанта для підготовки ТЕО та конкурсної документації проєкту концесії залізнично-поромного комплексу Чорноморськ.
22 грудня 2020 року, відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», торги було відмінено ДП «АМПУ» через виявлені невідповідності у пропозиції переможця, які не могли бути усунені, а отже укладення договору за таких обставин призвело б до порушення умов законодавства.
31 грудня 2020 року ДП «АМПУ» повторно оголосило тендер на закупівлю послуг радника, але — на суттєво змінених умовах, пов’язаних із необхідністю імплементації  обов’язкових вимог Порядку КМУ — 950.
28 січня 2021 року тендерним комітетом ДП «АМПУ» за результатами комплексного аналізу запитань, вимог та зауважень, розміщених на майданчику «Прозорро», внесено значні зміни до тендерної документації.
З метою надання учасникам закупівлі достатньо часу для додаткового опрацювання змін, рішенням тендерного комітету підприємства  термін подання тендерних пропозицій було подовжено до 25 лютого 2021 року. Всього подано пропозиції п’яти консалтингових компаній, включаючи одного нерезидента та двох компаній «Великої четвірки».

повідомляє АМПУ