Мінінфраструктури забезпечило фінансування капітального ремонту шлюзів на Дніпрі на 232,2 млн.грн

Попри коронакризу та зміни до держбюджету, згідно з якими капітальні видатки за програмою “Забезпечення експлуатаційно-безпечного стану судноплавних шлюзів” у сумі 77,3 млн грн були зняті, капремонт шлюзів на Дніпрі триває.

Міністерству інфраструктури вдалося забезпечити фінансування цих проектів за рахунок єврокоштів у розмірі 232,2 млн грн, які були отримані на початку серпня. Про це повідомив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

“Після того, як в березні цього року у зв’язку з COVID-19 були прийняті нові зміни до держбюджету, на жаль, капітальні видатки у розмірі 77,3 млн грн на програму із забезпечення експлуатаційно-безпечного стану шлюзів на Дніпрі були зняті. Але ми знайшли вихід з цієї ситуації і за фінансової підтримки наших європейських партнерів продовжуємо виконувати ці роботи. У наших планах – здійснювати навігацію на Дніпрі протягом всього року, якщо для цього будуть сприятливі погодні умови”, – зазначив очільник Міністерства.

Стан виконання ремонтних робіт:

На Київському шлюзі:

• розпочато роботи з ремонту системи осушення судноплавної камери, проводиться демонтаж обладнання. Очікуваний термін виконання – кінець 2020-го.

На Канівському шлюзі:

• завершено роботи із заміни робочих воріт верхньої голови, тривають загальні будівельні роботи. Очікуваний термін виконання – листопад 2020-го;
• розпочато роботи із заміни КРП та силових кабельних ліній, проводиться демонтаж обладнання. Очікуваний термін виконання – кінець 2020-го.

На Дніпродзержинському шлюзі:

• тривають роботи із заміни нижніх робочих воріт, розпочато виготовлення великогабаритних елементів. Протягом поточного року очікується виключно виготовлення конструкцій.

На Каховському шлюзі:

• розпочато роботи з ремонту системи осушення судноплавної камери, проводиться демонтаж обладнання. Очікуваний термін виконання – кінець 2020-го;

• тривають роботи з ремонту конструкцій судноплавної камери та гідротехнічних галерей. Після підписання договору будуть розпочаті відповідні роботи. Очікуваний термін виконання – кінець 2020-го.

Владислав Криклій також наголосив на важливості якнайскорішого прийняття закону “Про внутрішній водний транспорт”, який дозволив би вирішити всі проблемні питання, пов’язані з модернізацією судноплавних шлюзів на Дніпрі та її фінансуванням. “Для утримання шлюзів в належному стані законопроектом передбачається створення Державного фонду розвитку внутрішніх водних шляхів, з якого фінансуватиметься утримання, реконструкція, ремонт, технічне переоснащення й охорона судноплавних гідротехнічних споруд”, – пояснив Владислав Криклій.