На стаціонарних пунктах габаритно-вагового контролю (ГВК) розпочато влаштування перших ІТС-камер для визначення кількості та габаритів транспортних засобів, що зважуються.
Це дозволить краще розуміти загальну ситуацію зважування на тому чи іншому пункті ГВК. Крім цього, завдяки роботі цих камер можна буде відстежувати порушення температурного режиму.
Про це повідомив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час інспекції стаціонарного пункту ГВК на трасі Київ-Чоп поблизу села Бузова у Київській області сьогодні, 9 липня.
“Кожного літа дуже гостро стоїть проблема розбиття доріг вантажівками через перевищення температурного режиму на вулиці. Особливо на півдні України, у першу чергу, потрібно контролювати це питання. Що ми вже зробили? Почали облаштовувати спеціальними камерами стаціонарні пункти ГВК. Вони дають інформацію, скільки крупногабаритних автівок проїжджає, скільки з них зупиняють та зважують і, що не менш важливо, яка температура повітря на вулиці. Якщо когось пропустять з порушенням температурного режиму, то ця інформація буде. У майбутньому хочемо, щоб такі камери відстежували ситуацію на дорогах цілодобово”, – зазначив Владислав Криклій.
Разом з тим, Міністерство інфраструктури вивчає закордонний досвід та розглядає можливість спрощення виплати адміністративного штрафу та плати за проїзд за перевантаження. Наразі вони нараховуються та здійснюються окремо. “Ми хочемо привести все до ладу як у Європі. Наприклад, щоб був просто збільшений адмінштраф за перевантаження і в залежності від перевищення допустимої норми він би сплачувався. Це простіше адмініструвати і потім виникає набагато менше різних колізій, ніж зараз”, – додав Владислав Криклій.