Відбулася робоча зустріч заступника Міністра інфраструктури з питань євроінтеграції Наталії Форсюк з Генеральним секретарем Постійного секретаріату Міжурядової Комісії ТРАСЕКА Асетом Асавбаєвим

24 червня 2020 року відбулася робоча зустріч заступника Міністра інфраструктури з питань євроінтеграції Наталії Форсюк з Генеральним секретарем Постійного секретаріату Міжурядової Комісії (далі – ПС МУК) ТРАСЕКА Асетом Асавбаєвим у режимі відеоконференції.

У зустрічі також взяли участь Національний секретар ПС МУК ТРАСЕКА в Україні Віктор Довгань, представники Міністерства інфраструктури України та ПС МУК ТРАСЕКА.

У рамках цієї зустрічі сторони обговорили перспективи розвитку коридору ТРАСЕКА.

Наталія Форсюк запропонувала розглянути можливість розширення коридору Європа – Кавказ – Азія  на країни Балтії. Приєднання нових країн сприятиме розвитку коридору, підвищенню  ефективності та збільшенню обсягу перевезень.

Одночасно, заступник Міністра з питань європейської інтеграції наголосила на необхідності збільшення річної квоти дозволів ТРАСЕКА з 200 до 1000 штук для здійснення автомобільних вантажних перевезень з метою підвищення конкурентоспроможності коридору Європа – Кавказ – Азія. Генеральним секретарем ПС МУК ТРАСЕКА було підтримано позицію України.

Крім того, у рамках відеоконференції Наталія Форсюк та Асет Асавбаєв обговорили питання впровадження єдиного транзитного дозвілу ТРАСЕКА. Такий електронний документ надасть право автомобільному перевізнику здійснювати транзитні перевезення у рамках коридору ТРАСЕКА без отримання окремого дозволу на транзит. Також сторони обговорили можливість впровадження цього документу на базі технічного документу Багатосторонній дозвіл ТРАСЕКА.

Також  у рамках зустрічі заступник Міністра з питань європейської інтеграції запропонувала посилити співпрацю з Європейською Комісією з метою реалізації спільних проєктів технічної допомоги. Ці проєкти мають стосуватися розвитку інфраструктури всіх країн-учасниць ТРАСЕКА та бути покликаними реалізувати положення концепції Європейської зеленої угоди
(The European Green Deal), наприклад, бути спрямованими на розвиток екологічного виду транспорту.

Сторони домовилися посилити співпрацю у рамках платформи ТРАСЕКА з метою створення конкурентного транспортного коридору.