Сприятливі ринкові умови, активна робота на ринку Дунайського регіону, заходи щодо оптимізації витрат, початок ліквідації основних корупційних схем роботи «попередників».
Керівник ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» Олексій Хомяков газеті «Дунаец» розказав про 6 місяців роботи на підприємстві.
За його словами, УДП національний перевізник №1, державної форми власності, розвиває свою присутність на стратегічно важливих фрахтових ринках Дунаю і Дніпра. Перший квартал 2020 був найуспішнішим для підприємства. Перевезено 378,1 тисяч тонн вантажів, а це 103,6% від плану, чистий дохід від реалізації склав 180,4 млн. грн. За відповідний період минулого року було 20,1 млн збитків. Наразі пароплавство не має заборгованості перед бюджетом та по заробітній платі співробітникам, але є заборгованості по кредитах, підприємство шукає варіанти погашення шляхом реструктуризації – повідомляє «Дунаец».
Хомяков зазначає, пандемія COVID-19 нанесла свій відбиток на обсягах перевезень. Також на перевезеннях позначиться рівень падіння води в кінці травня і протягом червня. Наразі підприємство оптимізувало поточні витрати та перейшло на скорочений робочий день. Після карантину планують запустити навігацію пасажирського флоту, сказав Хомяков. Також розповів, що зі скандальним HBIS Serbia ведеться постійна робота, спрямована на отримання більш вигідних умов, ніж перевезення на рівні собівартості. А схеми всіх «попередників» розслідують, це стосується і інциденту, коли 194 тис. евро фрахту хотіли відправити на рахунки підставної фірми в Мексиці.
«Попередній керівник Українського Дунайського Пароплавства Дмитро Чалий сказав, що єдиний варіант подальшої роботи підприємства він вбачає лише у його продажі. І це при тому, що фінансові результати компанії, м’яко кажучи, були страшні, а заборгованість налічувалась за всіма напрямами, у тому числі, і по заробітній платі. Ми змінили керівника, їм став Олексій Хомяков. Зараз у нього 2 головні задачі: сприяти правоохоронним органам в розслідуванні діяльності попереднього керівництва та налагодити роботу підприємства і вивести його із кризи» – сказав міністр інфраструктури Владислав Криклій. Хомяков зазначає, що вплив ззовні хоче потопити українське пароплавство, але за допомогою ефективної роботи та підтримки міністерства є чітке бачення майбутнього розвитку.
«Хочу нагадати багатьом професіоналам з галузі, що УДП – це не сімейний бізнес, у нього є акціонер – Держава, в особі Міністерства інфраструктури, який вимагає, щоб його акціонерний капітал працював ефективно».