ДП «МТП «Южний» модернізує устаткування: запущений процес реконструкції шинопроводу 8 причалу та введення в експлуатацію 6 нових грейферів на 7 та 9 причалах.
Технічне удосконалення обладнання дозволить суттєво збільшити вантажообіг підприємства та підвищить електробезпеку.
До шинопроводу причалу № 8 приєднуються портальні крани. Він введений в експлуатацію майже 20 років тому, сьогодні його стан є незадовільним. Реконструкція буде виконана з використанням гнучких електрокабелів. Тривалість робіт складе не більше 5 місяців. Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить 10 років.
«Реконструкція мереж електропостачання гостро необхідна. Новий шинопровід дозволить підвищити електробезпеку на береговій лінії, надійно та безперебійно постачати електроенергію до перевантажувальної техніки», – сказав в.о. головного інженера Олександр Янішевський.
Причали № 7 та 9 будуть оснащені шістьма грейферами з підвищеним об’ємом –18 і 14 кубічних метрів – на радіоуправлінні з радіусом дії 300 метрів. Нове підйомно-транспортне обладнання оснащене гідравлічною системою замикання. Грейфери мають особливу герметичність щелеп проти висипання вантажу дрібної фракції.
З початку 2020 року ДП «МТП «Южний» має рекордні результати – максимальні місячні та квартальні показники, збільшену добову норму вивантаження напіввагонів та кількість оброблених суден типу Capesize. За чотири місяці поточного року держстивідор обробив 6 млн 579,4 тис. тонн. Ця цифра перевищує результат 2019 року за аналогічний період на 59%.