10 травня від причалу морського терміналу суднобудівної верфі Смарт Меритайм Груп відійшов красивий і великий теплохід.
Примітним ця подія стала завдяки рекордному тоннажу завантаження судна безпосередньо біля причальної стінки. Прийнявши на борт 8 тисяч тонн зерна, суховантаж заплановано зробив осадку на цілі 7 метрів.
Ця справжня перемога стала можлива завдяки складній багатомісячної спільної наукової і інженерної роботі з поглиблення дна акваторії, формування нового підхідного каналу та встановлення спеціальних навігаційних знаків (в тому числі буїв). Спільно з ДП «Держгідрографія» фахівці СМГ підготували і обладнали новий фарватер, який «засвітився» на лоцманської карті світу.
До слова, ці навігаційні знаки були побудовані колегами портовиків – херсонськими корабелами.
За словами генерального директора СМГ Дмитра Краснікова: «При новій діючої глибині осадки у 7 метрів, портовий термінал отримав можливість вантажити флот більш ніж в 11 тисяч тонн (до модернізації у нас допускалася осаду суден до 6,2 метрів, що дозволяло розміщувати вантажі до 6 тисяч тон). Ми очікуємо, що робота з флотом такої вантажопідйомності виведе міжнародний термінал СМГ на лідируючі позиції портової діяльності в усьому Дніпровсько-Чорноморському регіоні. Не дивлячись на складну ситуацію в галузі, яка викликана світовою економічною кризою і пандемією коронавируса, компанія СМГ продовжує реалізацію проектів розвитку і підвищує ефективність використання активів ».
Для довідки, на початку ХХ століття, після проведення днопоглиблювальних робіт, Херсон займав помітне четверте місце за обсягом морського експорту, поступаючись лише Одесі, Санкт-Петербургу і Миколаєву.