– З урахуванням результату за 1 квартал (250 тисяч тонн) і планів на квітень, обсяг перевалки складе близько 370 тисяч тонн. Це не ті рекорди, які були в минулому році, але при цьому на 14% більше, ніж в січні-квітні 2018 року. Хоча важливо врахувати, що на скорочення обсягів експортних відвантажень в лютому-березні цього року значно вплинув активний експорт пшениці в першому півріччі. – повідомив директор Миколаївської філії “Аскет Шиппінг” Кирило Паливода.
За його словами, на обсяги поставок вантажів залізничним транспортом не вплинула тенденція, яку відзначають експерти – що через закриття пасажирських перевезень покращилася залізнична логістика вантажів.
– По залізниці до нас заходить зовсім мало вагонів, в основному все приходить автомобільним транспортом. Це пов’язано з тим, що з елеваторів, де є залізничне сполучення, вже вивезли майже всю заплановану на експорт пшениці. Зараз везуть з господарств, автотранспортом, – зазначив директор Миколаївської філії. – Зараз сезон 2019/20 закінчується, по деяких видах вантажів очікується зниження, і це природний процес. У першій половині травня у нас запланована відправка крайнього теплохода з великою партією пшениці врожаю 2019 року. Планована номенклатура вантажів з середини травня до початку нового сезону – шрот, і можливо, партії інших зернових і олійних вантажів.
У Миколаєві “Аскет Шиппінг” працює як оператор терміналу і накопичує суднові партії на власному терміналі, а також на терміналах МСП “Ніка-Тера” і “Евровнешторг”.
Клієнти “Аскет Шиппінг” в Миколаєві – міжнародні агропромислові корпорації ADM і Cargill, Millcorp.