«Моррічсервіс» запускає електронний сервіс «е-Гавань»

З 24 березня 2020 року центри «Моррічсервіс» у містах: Одеса, Ізмаїл, Херсон, Маріуполь працюють виключно в онлайн режимі.

З метою запобігання поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) та отримання послуги, не виходячи із дому, радимо скористатися он-лайн режимом за допомогою електронного сервісу «е-Гавань» до скасування дії карантину в країні.

Що для цього потрібно? 

Як користуватися сервісом «е-Гавань»:

  1. Користуватися «е-Гавань» можливо з будь-якого електронного пристрою. Необхідно мати доступ до мережі Інтернет.
  2. Для подачі документів через «е-Гавань» потрібно мати КЕП (кваліфікований електронний підпис). Електронний підпис надається акредитованими центрами сертифікації ключів (АЦСК) та одним з державних банків – Приватбанком. Як отримати ключ через приват24.
  3. Для сплати за послугу необхідно мати платіжну картку та можливість сплачувати онлайн.
  4. За наявності вищезазначеного необхідно перейти /за посиланням/. Зареєструватися за допомогою КЕП і замовити послугу: заповнити просту електронну форму і прикріпити скановані або сфотографовані необхідні документи.
  5. Сплатити послугу за допомогою картки.
  6. Підписати заяву за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
  7. Після перевірки наданих документів працівник «Моррічсервіс» вийде з вами на зв’язок для того, щоб узгодити дату візиту до сервісного центру з оригіналами необхідних для надання послуги документів.
  • Термін дії послуги рахується від подачі оригіналів в сервісний центр, що здійснюється при припиненні обмеження пересування громадян, зняття карантину в країні та відновленні повноцінної роботи сервісних центрів.
  • На сьогодні «е-Гавань» працює виключно на дистанційну подачу документів. В подальшому її можливості поширяться. Працюємо та вдосконалюємо.
  • У випадку надання неіснуючих чи несправжніх документів гроші за сплату не повертаються. Послуга є недійсною.

«З кожним кроком надання послуг поступово набуває цілком електронного формату, що дає всім сторонам процесу оптимізацію часу, зручність обробки послуг та поширює місця подачі документів клієнтами. Сьогодні, у нинішніх складних та небезпечних умовах для здоров’я і, навіть, життя надважливим є те, що при цьому мінімізується особистий контакт між людьми. Але разом з тим, ми розуміємо як важливо та актуально морякам отримати свої робочі документи без затримки та у зручний зрозумілий спосіб. Намагаємося робити все можливе, що полегшує та спрощує сервіс за який ми відповідаємо. Для мене особисто запуск електронної платформи «е-Гавань» хвилюючий момент, як відкриття нового сервісного центру. І дуже хотілося зробити це урочисто, але не на часі. Працюємо як завжди свідомо – з думкою про свою команду та повагу до моряків, які є нашими клієнтами». – Ірина Костюк директор державного підприємства «Моррічсервіс».