Велика кількість відправників залишили контейнери в Китаї, де підприємства хочуть бути готовими до нового виходу на ринок після завершення пандемії. Зараз вантажовідправники намагаються знайти порожні для експортних робіт.
Падіння випадків коронавірусу в Китаї призводить до пожвавлення на виробництві, але переміщення порожнього обладнання до Китаю та велика кількість несанкціонованого судноплавства спричинили до зростання плати для вантажовідправників у зв’язку з проведенням капітальних робіт.
“Вперше майже не існує контейнерного обладнання в Європі та Північній Америці через “порожні” плавання перевізників”, – повідомила служба Container xChange. “Вони хочуть бути готовими до повернення активності в Китаї, очікуючи, що коли економіка знову зросте”.
З досягенням коронавірусної інфекції країн Європі та США, час обробки контейнерів зросте, що спричинить ще більше навантаження на контейнерні лінії, додав він.
“Оскільки більшість країн Європи скоротили операції, перевірка контейнерів, обробка контейнерів та їх наповненя – кожна частина транспортного ланцюга, яка потребує взаємодії з людьми, сильно затримується”, – повідомили в xChange.
У Шанхаї індекс доступності контейнерів Container xChange показує надлишок порожніх 40-футових сухих контейнерів в той час, коли зазвичай виникає дефіцит.
Тим часом, у Лос-Анджелесі, де зазвичай спостерігається надмірне споживання, спостерігається гостра нестача. У березні значення індексу доступності порту знаходиться на найнижчому рівні 0,08 для 40 футів. Будь-яка цифра понад 0,5 вказує на надлишок, тоді як будь-яка цифра нижче показує дефіцит наявних контейнерів.
“У відповідь на порожні плавання перевізників ми можемо побачити, що деякі компанії переходять на залізничні вантажні перевезення, але ситуація з контейнерним обладнанням не покращується для більшості судноплавних компаній”, – повідомили в xChange.
«Хоча, схоже, Китай успішно бореться з коронавірусом, але в Європі заражається все більше людей. Ми вважаємо, що ситуація не покращиться протягом наступних тижнів. Навіть якщо китайська економіка повернеться до звичної продуктивності, ми відстаємо на кілька тижнів щодо розвитку пандемії ».
Джеймс Бейкер для www.lloydslist.com