Використовуючи технологію супутникового відстеження, ми порівняли попит Китаю в реальному часі на сиру нафту з Близького Сходу в останні тижні з аналогічним періодом минулого року.
Коронавірус співпав з китайським Новим роком, тому ми порівняли дані 2019 року поряд з цим роком.
Дані по суті показують попит на сирі танкери. Показник знаходиться в мільярдах тонн\миль, де тонна\миля – це тонна вантажу, який проїхав одну морську милю морем.
Останніми тижнями можна помітити, що вони впали майже до нуля від середнього показника за 2019 рік у 3,42 мільярда тонн миль на день.
У більшості років у китайських портах, під час Китайського Нового року, спостерігається незначне уповільнення активності, але цього разу наслідки значно посилилися.
На більш широких ринках судноплавства продаж та закупівля суден майже повністю припинилися, новобудови (які в основному трапляються в Азії) затримуються через неактивну робочу силу, а тарифи на чартер (заробіток на суднах) знижуються.
На підставі оцінки VV чартерної ставки вартість за день найму дуже великого сирого перевізника (VLCC) за 12 місяців впала більш ніж на 20% за останній 1 місяць або на 4 мільйони доларів США за період. Від 53 450 доларів США на день 14 січня 2020 року до сьогодні 42 250 доларів США на день. Точковий дохід за той же період знизився на понад 70%.
Така подія, як коронавірус, справді показує положення Китаю на світових ринках судноплавства.