Нацбанк назвав 5 цілей Стратегії розвитку фінансового сектору України до 2025 року

Голова Нацбанку Яків Смолій назвав п’ять цілей Стратегії розвитку фінансового сектору до 2025 року. Про них він розповів під час щорічної зустрічі з клієнтами і партнерами Національного банку.

“Реалізація стратегії-2025 для нас – це шлях до цивілізованого, прозорого, ефективного фінансового сектору, а для цього ми маємо зрозумілий і чіткий план дій на 5 років. Тому, жодних несподіванок. Ми розкриваємо всі карти і розповідаємо про плани на 5 років наперед. Маємо 5 цілей. Перша – сприяння сталому макроекономічному розвитку України”, – сказав Смолій.

З його слів, НБУ прагне створити всі необхідні передумови для того, щоб економіка України зростала.

“Друга – забезпечення макрофінансової стабільності. Фактично ми продовжуємо роботу так, щоб фінансова система, зокрема і банківська, працювала стабільно та надійно, щоб вона була готова до зовнішніх або внутрішніх шоків”, – зазначив очільник Нацбанку.

Він зауважив, що це є однією з головних передумов сталого економічного зростання.

“Третя – ми будемо підвищувати надійність і технологічність цієї фінансової системи, не лише банків, але і фінансових установ.

Усі клієнти мають бути впевнені, що отримають якісні послуги, впевнені, що їх не обмануть”, – пояснив Смолій.

Він також повідомив, що фінансові послуги будуть доступні дистанційно в режимі Online.

“Четверта – ми хочемо щоб українські послуги цілком відповідали європейським стандартам. Це додасть впевненості клієнтам, і ще це наше пряме зобов’язання за угодою про асоціацію України з ЄС”, – зазначив очільник НБУ.

“Нарешті п’ята – ми прагнемо підвищити довіру до фінансового ринку. Є багато причин, чому українці інколи з пересторогою дивляться в сторону фінансових послуг, і можливо не завжди готові ставати клієнтами банків, страхових компаній або пенсійних фондів. Виною тому є пережиті фінансові кризи і можливий негативний досвід або навіть фінансові втрати. Наше завдання – мінімізувати можливий негатив і забезпечити надійний захист прав споживачів фінансових послуг, не на словах, а на ділі”, – додав він.