АМПУ та “Укрзалізниця” шукають рішення як забезпечити російський транзит та потреби Ferrexpo

Відбулась нарада під головуванням Міністра ровитку економіки України Т.С. Милованова щодо вирішення критичної ситуації з перевезенням продукції ГМК по залізниці в напрямку портів.

[ngg src=”galleries” ids=”91″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Відмітимо, що зростання російського транзиту в порту Південий за 11 місяців цього року становило 280 відсотків.

“З боку портового бізнесу запропонували 3 ініціативи (не в перше):

1) реалізація проекту диспетчеризації в порту Одеса за допомогою ТОВ “Одеський портовий оператор”, учасниками якого є стивідори порту

2) спільне управління припортовими станціями для підвищення швидкості обробки рухомого складу (УЗ+АМПУ, чи спільно зі стивідорами) з направлення на розвиток станційної частки тарифу та коштів партнерів по консорціуму

3) розвиток ділянки Чорноморська-Берегова в порту Південний. Конфліктів через транзит чи експорт буде значно менше, особливо в пікові періоди.” – повідомив Володимир Щемаєв у соцмережі.

Нагадаємо, раніше компанія Ferrexpo Костянтина Жеваго заявляла, що не може збільшити експорт продукції, стверджуючи, що морські порти України та Укрзалізниця завантажені російською рудою. Підприємство уточнило, що це пов’язано з діяльністю двох державних транспортних підприємств – Укрзалізниця і Морський торговельний порт (МТП) Південний. Вони, нібито, віддають перевагу перевезення і перевалки російської залізорудної сировини, що йде транзитом через територію України. Це негативно відбивається на українських експортерах.

За даними НВ Бізнес, одним з основних відправників такої продукції є російська група Металоінвест Алішера Усманова. Джерело, наближене до групи Ferrexpo, на умовах анонімності повідомив НВ Бізнес, що до транзиту російської руди може мати відношення портовий оператор Портінвест, який входить до групи СКМ Ріната Ахметова.