Новий керівник ПрАТ «Українське Дунайське Пароплавство» планує перегляд вантажної бази

Три тижні тому Олексій Хомяков приступив до виконання обов’язків голови Правління ПрАТ «Українське Дунайське Пароплавство». Пропонуємо вам частину його першого інтерв’ю кореспондентам «Дунайця».

  • Які перспективи вантажної бази на 2020 рік?

– Що стосується вантажної бази на найближчий рік, то нами проводиться системна робота з координації дій з потенційними вантажовідправниками. Можливо, буде перегляд вантажної бази з точки зору перевезених вантажів і пошук найбільш придатних і високоприбуткових фрахтових ставок. Ми з розумінням ставимося до наших давніх бізнес-партнерів, але при плануванні вантажоперевезень на наступний рік будемо виходити виключно з інтересів пароплавства. Ми повинні говорити не тільки про кількість тоннажу, а й про ефективність перевезень.
В контексті вантажної бази потрібно паралельно піднімати питання про технічний стан нашого флоту і потенційні ремонти, які нам належить здійснити протягом наступного року, для того, щоб виконати наші договірні зобов’язання перед діловими партнерами. Тобто, потенціал у підприємства, безумовно, є, треба кардинально змінювати політику ремонту і завантаження самого флоту.

– Програмою розвитку УДП передбачено переоснащення річкових суден типу «Рига-Іваново» шляхом заміни головних двигунів. Це питання залишається тільки проектом або він буде реалізований?

– Дана програма була прийнята кілька років тому і, можливо, вона вимагає перегляду. Ми будемо залучати технічних фахівців і приймати зважене рішення. Можливо, ми будемо в цілому не тільки оновлювати силові агрегати теплоходів, а й розглядати питання побудови нових суден з урахуванням сучасних екологічних вимог. Це стратегічне завдання, вона буде залежати від залучення нами інвестиційних коштів та оптимізації витрат підприємства.

– Пасажирський флот УДП, незважаючи на вік, є конкурентоспроможним на дунайському круїзному ринку. Як йдуть справи з фрахтуваннням суден на наступний рік?

– Безумовно, у нас в планах фрахт пасажирського флоту на наступний рік, однак деякі укладені договори викликають побоювання в силу того, що вони, на нашу думку, не були достатньо економічно обгрунтовані і, можливо, в зв’язку з цим ми будемо переглядати нашу політику на підтвердження прямих договірних відносин з європейськими фрахтівниками без участі посередників, з позиції оптимізації витрат і інтересів пароплавства, щоб вивести пасажирський флот як мінімум на точку окупності, а максимум – на певний прибуток.
Ми повинні об’єктивно дивитися на вік пасажирського флоту і виважено підходити до того, що будь-які подальші інвестиції в переоснащення судів, можливо, будуть економічно недоцільними. Тому будемо знаходити таких партнерів, які максимально продовжать життя нашим заслуженим «трудягам».
Повторюся, наша робота спрямована на те, щоб вивести пасажирський флот як мінімум на точку беззбитковості. Для цього ми зараз переглядаємо договірні відносини з нашими діловими партнерами і шукаємо оптимальну модель, яка дозволить досягти цієї мети. Відповідь на це питання найближчим часом визначить, які дії ми зробимо щодо ремонту «пасажирів».