Система електронного документообігу в адміністрації Одеського порту набуває глобального характеру

 

На нараді зокрема були озвучені дві головні новини: з Нового року закінчується столітня практика щоденної кур’єрської доставки документів по структурних підрозділах держпідприємства, ліквідуються журнали реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції та ряд інших паперових носіїв, які колись були обов’язковими. Натомість розширюється сфера застосування СЕД. Повністю перейти на електронний документообіг поки що неможливо, оскільки за законодавством багато форм документаційного забезпечення роботи підприємств та вимоги тривалого зберігання документів передбачають друк їх паперових оригіналів. Проте відсоток таких документів в загальному обсязі останнім часом помітно зменшився.

–          На вимогу нашого центрального апарату, з 2020 року вся внутрішня переписка в межах ДП «АМПУ» переводиться у безпаперовий формат, – розповідає співорганізатор наради, начальник відділу діловодства ОФ ДП «АМПУ» Олеся Муллєр. – Накази і розпорядження на офіційних бланках підприємства, якщо це стосується основної діяльності, готуються у двох форматах – електронному і паперовому. Водночас велетенський обсяг переписки з питань адміністративно- господарчої діяльності генерується, обробляється, розповсюджується і зберігається лише в електронній формі. Те ж саме стосується протоколів виробничих нарад.

 

За словами О.Муллєр, переведення «у цифру» багатьох традиційних для порту форм ділового листування вимагає від персоналу певних зусиль на освоєння нових форм СЕД. Однак переваги цього кроку безперечні. Це економія трудових і матеріальних ресурсів підприємства, прискорення виробничих процесів. Також підвищується рівень корпоративної свідомості портовиків. Адже навчаючись нових форм СЕД одночасно зі своїми колегами у інших підрозділах адміністрації, кожен співробітник починає відчувати себе частиною єдиної команди, чітко розуміючи загальні цілі та завдання.