“Укрзалізниця” заборонила локомотивам “Сісайд Термінал” виходити на колії загального користування в Миколаївському порту

Компанія “Сісайд Термінал”, що входить до групи компаній “ОРУМ груп” заявляє про блокування керівництвом АТ “Укрзалізниця” проведення технічних оглядів локомотивів, а також про відмову надати право локомотивів компанії виходити на колії загального користування. У прес-релізі наголошується, що, використовуючи статус монополіста, не підписуючи необхідні документи, чиновники “Укрзалізниці” штучно створили ситуацію, коли приватна компанія виявилася технічно нездатна забезпечувати роботи з доставки вагонів від станції Миколаїв-Вантажний на під’їзні шляхи порту.

“В результаті дій АТ” Укрзалізниця “в транспортному парку компанії “Сісайд Термінал” з 9 локомотивів всього 2 можуть виїжджати на колії загального користування. Однак і вони обмежені діями АТ “Укрзалізниця” в пересуванні до території порту, доступ до якої можливий тільки через залізничні колії загального користування (парк Миколаїв Рудний станції Миколаїв-Вантажний) і виїзд на які заборонений для тепловозів ТОВ “Сісайд Термінал”.
Керівництво “ОРУМ груп” вважає винним керівництво галузі: листи-звернення з описом проблеми були спрямовані компанією в Міністерство інфраструктури України, Адміністрацію морських портів України, Офіс Президента і т.д. Відповідь була отримана тільки від Міністерства інфраструктури. В МІУ відзначили, що “перераховані проблеми не відносяться до компетенції Мінінфраструктури”.

“Морські бізнес-новини України”, хочуть нагадати, що АТ “Укрзалізниця” неодноразово звертала увагу громадськості і контролюючих органів на діяльність компанії “Сісайд Термінал” у Миколаївському порту, про що ми неодноразово інформували читачів. 

 

 
Це ще один приклад на підтвердження того, що діяльність компанії “ОРУМ груп” та компаній що входять до її управління у Миколаївському порту носить деструктивний характер.
“Морські бізнес-новини України” вже описували наслідки, до яких призвела поява у Миколаївському порту групи “крючкова-пінькаса” які використовують адмінресурс задля отримання неконкурентних переваг. Дивіться статтю “Два роки саботажу господарської діяльності з метою здирництва в Миколаївському порту, або чому не можна залишати Юрія Лавренюка“. Від їх діяльнсті постраждали десятки компаній: морські агенти, стивідори, вохр, працівникі порту. Сьогодні вони так само намагаються “домовитись” з АТ “Укрзалізниця” взявши в заручники стивідорні компанії Миколаївського порту.
Це вже не перший випадок, коли дії цього підприємства блокують роботу порту. Так, у серпні 2018 року до Укрзалізниці звертався посол США в Україні щодо зловживань монопольним становищем Миколаївською філією ДП «АМПУ» та лобіювання інтересів Сісайд Термінал. Тоді була зупинена робота потужного контрагента порту – ТОВ «Грінтур-Екс» (Бунге Україна).
Залізничники готові забезпечити належне утримання під’їзної колії порту та своєчасне прибирання та подавання вагонів стивідорам. Пропозиції та проекти договорів щодо обслуговування залізничної інфраструктури порту без залучення посередників надано Миколаївській філії ДП «Адміністрація морських портів України».