Дніпропетровський річковий порт збільшив перевалку завдяки періорієнтації на сировину з Туреччини 

Про це повідомляє “Укррічфлот”.

Цементний клінкер – сировина для виробництва цементу, раніше він імпортувався в Україну залізничним транспортом переважно з РФ. В цьому році в географічній структурі імпорту відбулися зміни – після введення обмежень торгівлі з РФ клінкер став активно завозитися з Туреччини, через порти України.

У вересні до причалів Дніпропетровського річкового порту прибула перша партія імпортного клінкеру, який до цього не оброблявся в порту. Станом на сьогодні, ДРП вже перевалив близько 30 тис. тонн імпортного вантажу. Розвантаження здійснюється на причалах вантажного району Нові Кайдаки по «прямому варіанту» – з судна на автотранспорт із середньою нормою вивантаження 1,2 тис. тонн на добу.

До кінця нинішньої навігації Дніпропетровський річковий порт планує вийти на показник 60 тис. тонн річної перевалки цементного клінкеру.

ДРП – один з ключових портів на річці Дніпро. У порту – 16 причалів загальною довжиною 2,5 км, здатних приймати судна з осадкою до 3,65 м. Площа складів – 69 тис. Кв.м (в т.ч .: відкриті – 58 тис. Кв.м, криті – 11 тис. кв.м). За рахунок ефективного трімодального повідомлення порт забезпечує максимальну швидкість і гнучкість транспортних потоків для клієнтів.