Про це розказав Головний конструктор ДП «Дослідно-проєктний центр кораблебудування» Сергій Кривко військовому телебаченню України.
“Відсутність фінансування проекту (ред – “Корвет”) протягом останніх 6-7 років призвела до колапсу деяких українських совиконавців. Вони уже не в змозі повторити ті ідеї, які задумувались у 2009 році. Це реалії. Деякі контреганти взагалі зникли – в Криму, в Донецьку.
Наприклад завод “Фіолент”, який був у Сімферополі і займався комплексною корабельною системою управління технічними засобами (насосами, арматурой, вентиляцією), підтримував живучість корабля. “Фіолент” залишився у Криму. І тепер ми маємо шукати іншого виконавця. Це і дорога і технічно складна продукція.
Так само донецький НДІ “Комплексної автоматизації”, який мав нам робити комплекс РЄБ (сьогодні це вже не секрет), систему аварійного пожаротушіння, систему розмагнічування. Сьогодні ми шукаємо виконавця на ці роботи, і будемо казати відверто, поки що ніхто не береться повністю закрити ці питання.”
Пряма мова:
Нагадаємо, за дорученням Президента України Володимира Зеленського буде поновлено Державну цільову оборонну програму будівництва кораблів класу «корвет». Також повідомлялось про плани добудувати головне судно на іншому заводі – перенести його з Чорноморського суднобудівного заводу на державний Миколаївський суднобудівний завод.