Про це повідомляє компанія Bourbon.
Пошукові операції, які проводилися з 26 вересня у Французькою Вест-Індійською-Гайаною та ВМС Франції, дали змогу знайти трьох вцілілих членів екіпажу Bourbon Rhode, а також тіла чотирьох моряків. Сім інших членів екіпажу досі зниклі.
Сьогодні кілька суден продовжували обстежувати область пошуку, за останні 4 дні пошуки не дали результатів. CROSS вирішив перейти на наступний етап пошукової операції. Він регулярно поширюватиме повідомлення на судна, що знаходяться в зоні аварії кораблів, і проситиме їх проводити адаптований пошук (пасивний пошук).
“БУРБОН та всі його працівники сьогодні в жалобі, і я хотів би ще раз висловити наші щирі співчуття та нашу повну підтримку родинам та близьким загиблих. Ми працюємо у тісній співпраці з різними зацікавленими сторонами, щоб зрозуміти факти та обставини цієї трагедії. Нарешті, ми дякуємо всій морській спільноті за численні ознаки солідарності, такі дорогоцінні в ці важкі часи. Я хотів би ще раз відзначити нашу щиру подяку командам CROSS, екіпажам ВМС Франції та комерційним суднам, які взяли участь у пошуковій операції”, – заявив генеральний директор корпорації Bourbon Гаель Боденес.
MRCC Мартініки призупинили активну повномасштабну SAR під приводом “час виживання людини у воді, навіть у рятувальному костюмі, скінчився”. І хоча під час аварії екіпаж посилав сигнали, в яких повідомив, що не може спустити на воду рятувальні плоти через душе сильні хвилі, ми не можемо напевно сказати, що врешті решт рятувальний пліт не вдалось спустити. Якщо 7 зниклим членам екіпажу все ж вдалось опинитись на рятувальному плоті, то шанси на порятунок все ще є.
Видання “Морской бюлетень” написало: “Відверто кажучи, я не можу пригадати, щоб SAR була відкликана лише через 8 днів після катастрофи, коли люди все ще пропали безвісти, хоча є навіть невеликий шанс, що вони можуть опинитися на рятувальному плоті. Особливо враховуючи той факт, що катастрофа сталася посеред океану, а не в якійсь порівняно невеликій, обмеженій області, як, скажімо, Балтійському чи Карибському морі. Рішення про призупинення SAR абсолютно необґрунтоване. SAR перемикається на так званий “пасивний” режим, рекомендуючи всім кораблям, які проходять через територію, бути на сторожі – тобто SAR настільки ж хороший, як і відключений. Мартініка – це територія Франції, це Франція. BOURBON – французька компанія. Що трапилось? Чи змінила Франція керівні принципи SAR та припинила усталену практику? Франція закриває SAR за рекордно короткий час, хоча є надія та ймовірність, що люди ще живі, чому?”
Нагадаємо, серед екіпажу буксиру Bourbon Rhode було 10 громадян України.
Очікуємо на коментар МЗС України.
Наше співчуття близьким.