Програма діяльності Уряду у сфері інфраструктури спрямована на задоволення потреб громадян та бізнесу у безпечному, сучасному та доступному транспорті, – Владислав Криклій

4 жовтня 2019 року, Верховна Рада України схвалила Програму діяльності Кабінету Міністрів України. Міністр інфраструктури Владислав Криклій відзначив, що завдання у сфері інфраструктури спрямовані на задоволення потреб громадян та бізнесу у безпечному, сучасному та доступному транспорті. «Це амбітний, але цілком реальний план дій. Знаю, що отримати результат можна тільки з гідною командою», – підсумував Владислав Криклій.

Щодо інфраструктури плани в форматі «ціль» та «показники ефективності»:

Ціль: Українські пасажири та вантажовідправники мають доступ до якісної, безпечної залізниці

– зростання середньої безпечної швидкості поїздів щонайменше на 10%;

– зменшення кількості аварійних подій та інцидентів на 30%.

Ціль: Українці витрачають менше часу на дорогу автомобільним транспортом та мають менші ризики потрапити в ДТП

– 24 000 км доріг відновлено;

– зменшення середніх витрат часу у дорозі для пасажирських і вантажних перевезень на 10%;

– зниження рівня аварійності на 30 %.

Ціль: Український пасажир та бізнес має доступ до водного транспорту:

– зростання перевезень пасажирів водним транспортом не менш ніж у 2 рази (з 19,1 тис. до 38 тис.);

– зростання обсягів перевезень вантажів: на 10% морем (з 135 млн т. до 148,5 млн т.), у 2 рази внутрішніми водними шляхами (з 10 млн т. до 20 млн т.).

Ціль: Українці частіше і дешевше користуються авіатранспортом:

– наближення середньої вартості квитка до середньоєвропейських;

– зростання пасажиропотоку на 60% (з 20 млн до 32 млн на рік);

– зростання вантажопотоку на 20% (з 94 тис. т. до 112 тис. т. на рік);

– збільшення аеромобільності населення на 10% (з 5% до 15%).

Ціль: Українці мають доступ до якісної поштової послуги:

– зростання доступності до об’єктів поштового зв’язку на 20% (з 20 тис. до 24 тис. точок присутності поштових операторів). З фокусом на дрібні та віддалені населені пункти

– підвищення індексу лояльності клієнтів (NPS) на 30% (з +14% до +44%).