В Одеській митниці створено «гарячу лінію» у зв’язку з припиненням сервісу «ПУЛЬС»

У зв’язку з припиненням функціонування митного напряму сервісу «ПУЛЬС» та для оперативного вирішення проблемних питань, які виникають під час митного оформлення, в Одеській митниці створено «гарячу лінію».
Така ініціатива в.о. начальника Одеської митниці ДФС Сергія Мартинова стала реакцією на скарги бізнесу щодо значної кількості процедур контролю митної вартості та пов’язаних з цим затримками митного оформлення.
Їх висловили представники Митного комітету Громадської ради при ГУ ДФС в Одеській області під час зустрічі з керівництвом митниці.
Предметом обговорення також стали питання оформлення вживаних автомобілів та визначення форм митного контролю, їх обсяги та ефективність.
Представників громадськості було проінформовано про вжиті останнім часом кроки митниці по спрощенню митних процедур та заплановані заходи для поліпшення ведення бізнесу.
Очільник митниці запевнив, що, окрім оперативного фідбеку, який буде забезпечувати «гаряча лінія», всі скарги також перевірятимуться відділом з питань запобігання та виявлення корупції.

Для оперативного вирішення проблемних питань, що виникають під час здійснення митних формальностей, можна дзвонити за наведеними нижче номерами телефонів, які працюватимуть в режимі «гарячої лінії»:

Приймальня начальника митниці – (048) 734 28 00

Оперативний черговий – (048) 734 28 05

Відділ з питань запобігання корупції (048) 734 28 31 та (048) 734 28 02

Секретар Митного комітету Громадської ради при ГУ ДФС в Одеській області Виктория Марченко (Viktoria Marchenko) – (095) 649 90 90