Про це повідомив юрист “АНК”, морскої юридичної практики Сергій Неделько на своїй сторінці у Фейсбук.
1. Стратегія розвитку портової галузі:
– проведення днопоглиблювальних робіт в портах та збільшення кількості глибоководних портів;
– ставки портових зборів повинні визначатися незалежним регулятором НКРТ, створення якого планується до кінця року;
– розвиток в напрямку концесії: «Ольвія і Херсон – це лише початок»;
– держава повинна володіти лише стратегічними об’єктами портової інфраструктури;
– корпоратизація АМПУ.
2. Залізничний транспорт:
– Створення 3 операторів перевезень та 1 незалежного регулятора тарифів (НКРТ);
– встановлення НКРТ економічно обґрунтованих, справедливих та однакових для всіх тарифів на вантажні перевезення;
– розвиток залізничної інфраструктури, зокрема закупівля 1000 нових вантажних вагоні, запровадження приватної тяги.
3. Автомобільні дороги:
– будівництво та ремонт 24000 км доріг за рахунок дорожнього фонду та коштів міжнародних фінансових організацій;
– будівництво концесійних доріг.
4. Аеропорти – розвиток вантажних авіаперевезень, будівництво і розширення cargo terminals.
5. Річковий транспорт:
– прийняття закону про внутрішній водний транспорт;
– водний шлях E-40 (Польща-Білорусь-Україна).
І як без тотальної діджиталізаціі ))
Завтра вже 1 жовтня, тож перші результати роботи або їх відсутність зможемо спостерігати зовсім скоро.”