“Укррічфлот” в синергії зі стратегічним партнером – компанією «Ділекс» – організували перевалку імпортного цементного клінкеру в річковому порту.
24 вересня до Херсонського річкового порту зайшло суховантажне судно «MASHA D» (довжина x ширина: 108,2м x 18,5 м) з 8 тис. тонн вантажу на борту, яке прибуло з Туреччини. Розвантаження судна здійснювалася на рейді з використанням власної плавмеханізаціі і порто-флоту. Після завершення рейдових операцій вантаж був доставлений на причали порту баржі-буксирними партіями і розміщений на відкритих складських майданчиках. При рейдових операціях використовувалися плавкран, буксир і дві баржі відкритого типу. Норми обробки судна склали близько 3,5 тис.тонн на добу.
Зараз в порту здійснюється відвантаження клінкеру в думпкари, як за прямим варіантом, так і через складський майданчик.
Довідково. Херсонський річковий порт спеціалізується на перевалці навалювальних, генеральних і тарно-штучних вантажів: метали, зернові та харчові вантажі, добрива і т.д. Пропускна спроможність порту – близько 1,8 млн. тонн на рік. У порту 7 причалів загальною довжиною 950м, які здатні приймати судна з осадкою 4-7м. Площа складів – 23 тис. кв.м (в т.ч .: відкриті – 20 тис. кв.м, криті – 3 тис. кв.м). Маючи вигідне географічне розташування, Херсонський річковий порт здатний приймати морські судна як на рейді, так і біля причалу, забезпечуючи паралельну перевалку на річковий флот для подальшої доставки вгору по р. Дніпро