Про це повідомив Міністр Інфраструктури Владислав Криклій в інтерв’ю “Українській правді”.
— Чи входять у ваші плани на 100 днів кадрові ротації в міністерстві та в державних підприємствах, які вам підпорядковуються?
— Звісно, що входять. Вже призначили двох заступників. І я думаю, що до департаментів, в яких у нас є вакантні посади, будемо конкурси оголошувати. Те саме стосуватиметься і державних підприємств.
Звісно, там, де вже пройшла певна корпоратизація, ми не плануємо змінювати. Знову ж таки, тут питання не в тому, щоб змінити заради зміни, а тут питання в тому, де власне є проблеми і немає чіткої стратегії, або захищалися інтереси конкретних бізнес-груп, а не всієї галузі. З такими людьми ми точно будемо прощатися.
— Ви вже знаєте певні прізвища, можете назвати?
— Знаю і поки не хочу казати. Думаю, що це буде окрема, можливо, навіть ціла інформаційна подія стосовно того, коли ми ці зміни проведемо.
— Дмитро Чалий.
— Хто такий Дмитро Чалий? Це якийсь порт?
— Це керівник “Українського дунайського пароплавства”, він був призначений поза конкурсом. Я ставив раніше це питання Омеляну і він сказав, що це було політичне призначення. Хто за нього “просив”, він не повідомив.
Є багато публікацій про зловживання в УДП. Минулого року стався скандал із продажем теплохода: на хабарі в 260 тисяч доларів спіймали радника Чалого Марка Кривопальцева. Про це писав Юрій Луценко в Facebook. Але зараз Кривопальцев ходить на роботу, у нього все нормально, так само як і в Чалого.
— Цікаво.
— Ви це питання ще не вивчали?
— Ні, до цього питання, відверто кажучи ще руки не дійшли… Прізвище Чалий чув, за Кривопальцева… Ще не по всіх напрямках встиг розібратися. Але дякую за меседж, я собі навіть це зараз помічу в телефоні.
По всіх, хто у нас призначені з порушеннями, поза конкурсом — це взагалі для нас мед, тому що дуже швидко це питання можна вирішувати, без усіляких судових позовів і спроб з їхнього боку піти на лікарняний і десь переховуватися.