20 вересня філією «Дельта-лоцман» ДП «Адміністрація морських портів України» за результатами відкритих торгів укладено договір з ТОВ «УМС Марин» (м.Київ) на будівництво трьох спеціалізованих лоцманських суден.
Вартість контракту складає 264 мільйони гривень з ПДВ. У торгах, що відбулися в електронній системі закупівель «Прозорро», взяли участь 3 компанії, одна з яких – нерезидент України.
«Будівництво трьох катерів – це один з кроків, передбачених програмою оновлення флоту АМПУ на період 2017-2021рр. Технічні вимоги до катерів досить високі: крім сучасних технологій для зручної та безпечної доставки лоцмана на судно, вони повинні мати бездоганний вигляд, бо є, свого роду, візитною карткою приймаючої країни для екіпажів іноземних суден», – прокоментував подію начальник філії «Дельта-лоцман» Олександр Голодницький.
Відповідно до технічного завдання, катери матимуть льодовий клас, довжину корпусу від 17 метрів, максимальну осадку – до 2 метрів, максимальну швидкість при повній водотоннажності – від 15 вузлів, період бортової качки – не менше 6 секунд. Також технічні характеристики лоцманських катерів мають враховувати особливості роботи в українських портах в зимовий період.
Довідка.
На балансі філії «Дельта-лоцман» нараховуються 15 лоцманських суден, в т.ч. 8 збудовані на замовлення ДП «Дельта-лоцман» після 2000 року.
ТОВ «УМС Марин» – українське підприємство з майже 20-річним досвідом роботи. В Україні катери, збудовані компанією «УМС Марин», експлуатуються підрозділами Державної прикордонної служби, ДСНС, Національної поліції тощо. Також компанія має значний досвід будівництва спеціалізованих катерів для країн Європи, зокрема, Франції, Швеції, Германії, Фінляндії, Нідерландів, Норвегії, Польщі.
Будівництво окремих проектів суден компанія здійснює в співпраці з такими всесвітньо відомими компаніями як «Volvo Penta» та «Marell».